Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Blogin lähitulevaisuus.

perjantai 19. elokuuta 2011

Blogin lähitulevaisuus.

Kuten olen aiemminkin maininnut, minun ei koskaan pitänyt aloittaa tyyliblogia. Tai ylipäätään minkäänlaista blogia, joka edes sivuaisi aiheita kauneus, kosmetiikka, hiustuotteet, korut tai muoti. Tässä nyt kuitenkin ollaan, ja olen tykännyt tästä ihan hirveästi.

Tarkoitus oli pitää tätä blogia tietynlaisena kokeiluna, oletus oli että parin viikon päästä minulta olisi loppuneet jo kirjoitusten aiheet, lukijoita ei olisi vieläkään yhtäkään ja ainakin oma innostus olisi ihan nollissa. Toisin kävi, tykkään tästä edelleen ihan hirveästi ja olen saanut niin kivoja kommenttejakin, että olen ajatellut jatkaa.

Toki olen saanut myös osani myös anonyymien kritiikistä johon en aiemmin ole niin rankalla kädellä tottunut. Ensimmäisessä, päätoimisessa, ainoassa oikeassa blogissani olen negatiivisilta kommenteilta pitkälti säästynyt. Joko kommentit ovat olleet positiivisia tai sitten niitä ei ole tullut ollenkaan. Se on minulle toiminut hyvin, siksi tämä tuntuu vieraalta. Kai tällainen kommentointikulttuuri keskittyy lähinnä tyyli- ja lifestyle-blogien ympärille, sillä en itsekkään ole negatiivisia kommentteja muunlaisissa blogeissa nähnyt.

Otan itse negatiiviset kommentit aina raskaasti. Pahoitan niistä mielen aina pariksi tunniksi, joskus jopa useaksi päiväksi. Lopulta rauhotun muistamalla, että nämä ihmiset eivät tunne minua henkilökohtaisesti ja niin kauan kun pystyn puolustamaan itseäni perustellusti ei minulla ole huolen häivää. Ja jos taas tajuan anonyymin olevan oikeassa, no, sittenpähän ainakin opin uutta itsestäni ja tiedän mitä parantaa. Negatiiviset kommentit ovat kuitenkin olleet se suurin kompastuskivi tähän asti ja ainoa syy, jonka takia on välillä tehnyt mieli pistää tämä blogi hyllylle. Tekemisen into taitaa kuitenkin voittaa senkin halun.

Tässä yksi talvella toteutettu nopea vahvempi meikki kirkkaalla huulipuna-lisäyksellä.
Niin siitä blogin tulevaisuudesta? No, niin kuin eräs anonyymi ystävällisesti rivien välistä ilmoitti, en tiedä vaatteista, tyylistä, tai tyyleistä juuri mitään. Puhumattakaan muodista. Tottahan se on, mutta mielipiteitä minulla niistä on toki silti. Mitä sen sijaan oikeasti rakastan (ja mistä jopa jotain saatan tietääkin) on kosmetiikka, kauneustuotteet, korut, ja asiat jotka kuuluvat tyylikokonaisuuteen, mutta ennemminkin lisämausteena kuin pääelementtinä (niin kuin vaatteet.)

Siispä ajattelin tulevaisuudessa keskittyä juuri näihin asioihin, joita eniten rakastan. Toki muutamia asukuvia saattaa ilmestyä jos niistä kovin innoissani satun olemaan, mutta muuten se taitaa olla soronoo! Tuotteiden testailu on ollut hirveän kivaa ja tutorialeitakin olen ajatellut väsäillä, ideoita on lukuisia ja toki toiveitakin otetaan vastaan! Tämän blogin tulevaisuus on hajuvesien tuoksuinen ja värikäs kuin hyvin moniosainen luomiväripaletti. Olipas muka nerokas lopetus.

Tunnisteet: ,

16 kommenttia:

19. elokuuta 2011 klo 4.56 , Blogger Emmi kirjoitti...

Jos saa sanoa, vaikkei kysytä, niin miksi kaikkien muotiblogien pitäisi olla samanlaisia? Itse luen useampaakin, jossa tyylit vaihtelevat laidasta laitaan ihmisen oman persoonallisuuden mukaan. Jatka vaan asukuvien laittamista, me likes!

 
19. elokuuta 2011 klo 5.09 , Blogger Joanna kirjoitti...

Aina saa sanoa vaikkei kysytäkkään! :) Ei pitäisikään olla, se on ihan totta. Lähinnä varoittelin siitä että en tulevaisuudessa aio enää panostaa asukuviin niin paljoa, MUTTA en tosin luopuakkaan niistä kokonaan.

Monilla tyylibloggaajilla tuntuu olevan joka päivä päällään postaamisen arvoiset kuteet, mulla se sen sijaan on harvinaista enkä aio alkaa panostamaan "turhien päivien" pukeutumiseen vain blogin takia. Se ei ole mun tyylistä. :)

 
19. elokuuta 2011 klo 6.54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

estä anojen kommentointi? harvoinhan kukaan mitään ilkeilykommenttia omalla naamallaan heittää :)

 
19. elokuuta 2011 klo 7.13 , Blogger Joanna kirjoitti...

emmä tiiä, tuntuu että niin monet kivatkin kommentit tulee anonyyminä että harmittaa jos niitä kommentteja ei sitten tulisi ollenkaan. :( ei huonoja eikä hyviä

 
19. elokuuta 2011 klo 8.10 , Anonymous Marialina kirjoitti...

Olen ihmetellyt sitä, kuinka kukaan enää viitsii bloggailla kun anonyymeiltä sataa p*skaa niskaan liki täysin riippumatta siitä, mitä kirjoittaa. Itse tiedän, ettei kanttini kestäisi ja ihailen sinua ja muita, että jaksatte. Sinunkin blogisi piristää päivääni ja asukuvien kanssa, totta kai! Sullahan on hieno ja kiinnostava tyyli!

 
19. elokuuta 2011 klo 8.21 , Blogger Iina kirjoitti...

Hyvä Joanna!!

 
19. elokuuta 2011 klo 8.23 , Blogger Mirette kirjoitti...

"Otan itse negatiiviset kommentit aina raskaasti. Pahoitan niistä mielen aina pariksi tunniksi, joskus jopa useaksi päiväksi". Jep, I feel you.

Mutta tosiaan, ei kannata kategorisoida itseään mihinkään kastiin vaan pulputtaa kaikesta mistä mieli tekee pulputtaa. Niin minäkin olen tehnyt ja sitä kautta olen löytänyt sen oikean ihanan "lukijajoukkion" jotka jaksaa aina kannustaa, lukea ja kommentoida mun juttuja..

Ja mä ainakin mieluusti näkisin susta ja sun tyylistä kuvia ja kaikesta muustakin :-) Oot vaan niin mielettömän kaunis ja silmää lepää kuvia katellessa. (kuulostipa pervolta).

Älä muserru, tästä on tullut jo näinkin vähällä ajalla yksi mun lemppareista blogeista:-)

 
19. elokuuta 2011 klo 8.25 , Blogger Mirette kirjoitti...

Ja se on oikeastaan jo puoli voittoa, että voi laittaa kommenttien valvonnan käyttöön. Mulla loppu tietyiltä ihmisiltä se nillitys kun ne eivät saaneet enää solvauksiaan kaikkien muiden nähtäviksi.. mutta kyllä se silti paskalta tuntuu kun joku haukkuu läskiksi tai rumaksi tai muuten vaan sanoo jotain ikävää.

 
19. elokuuta 2011 klo 8.45 , Blogger Joanna kirjoitti...

Marialina:
Totta, se on ihmeellistä miten (useimmiten) täysin tuntematon ihminen lukee blogia ja yhtäkkiä tunteekin sen kirjoittajan muka sen perusteella täysin. Ei blogi määrittele ihmistä, toki se heijastaa ihmistä mutta loppupeleissä on vain minimaalisen pieni osa sitä mitä sen kirjoittaja todella on. Kiva kun luet blogiani ja kyllä niitä asukuvia vielä tulee. :)

Iina:


Mirette:
Kiitos neuvoista! Ja kiitos tosta kaikesta muustakin, jee.♥ Asukuvat varmaan nyt sitten jää kuvioihin kerta niillä on niin paljon kannatusta. :D Ihan sama mitä jotkut aattelee, samoja vaatteita mä pitäisin kuitenkin oli niistä sitten kuva blogissa tai ei.

Ja mä oon julkaissut tähän asti ihan kaikki kommentit koska en näe siinä haittaa että joku muu ne näkisi, ei se mua harmita. Se harmittaa, että MÄ näen ne koska pahotan mielen niin kovasti. Olispa joku suodatin siihen väliin. :D Mutta tota en ookkaan ajatellut, että ehkä nekin hakee huomiota. Vaikka tottakai hakee, oonpas mä typerä. Täytyy kattoa mitä teen tulevaisuudessa ikäville kommenteille, nykyään aina jos on tarkastettava kommentti niin avaan linkin pala kurkussa ja sormet pystyssä "älä ole paha komsu, ole hyvä komsu."

 
19. elokuuta 2011 klo 9.01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

joanna oot ihana! pidä toi, älä välitä noloista anonyymeistä!

 
19. elokuuta 2011 klo 9.16 , Blogger Joanna kirjoitti...

Kiitos, sinä kiva anonyymi. :) ♥

 
19. elokuuta 2011 klo 9.38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Jatka Joannamaiseen tyylin, koska oot ainutlaatuinen, ihania, kauniita ajatuksia omaava tyyppi :) Ps. Mun kaikkien aikojen lempiblogi kaikista lukemistani ikinä on ollu Dear Alfred. :)

 
19. elokuuta 2011 klo 9.44 , Blogger Joanna kirjoitti...

Voi kiiitos!♥ Ja hui, joku on oikeasti seuraillut blogejani! Dear Alfred oli henkilökohtaisin blogini ikinä ja kirjoitin sitä vain vaikean ajanjakson yli. Se on edelleen olemassa mutta piilossa enkä sinne nyt kirjoitakkaan. Ehkä palaan sen pariin taas kun ajat ovat vaikeita ja tuntuu siltä, että pöllölle pitää kirjoittaa.

 
22. marraskuuta 2011 klo 8.58 , Blogger Vebla kirjoitti...

Juuri kun löysin blogin jonka meikki/tyyli ja hius postauksita pidin! Jatka samaan maliin jos hyvältä tällänen hömppä välillä tuntuu :)

 
22. marraskuuta 2011 klo 9.23 , Blogger Joanna kirjoitti...

Voi kiitos Vebla. :) Tästä postauksesta on kumminkin sen verra jo aikaa, että kyllä tämä nykyinen linja ehdottomasti pysyy, eli hius ja meikkijuttuihin olen keskittynytkin enkä vaatejuttuihin niinkään, kuten tässä postauksessa mainitsinkin. Kiva, että tykkäät! :)

 
28. marraskuuta 2011 klo 4.07 , Blogger Vebla kirjoitti...

Oho :D No parempi liijan myöhään kun ei milloinkaan ;)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu