Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Tihkusade, kukkamekko ja maailman epäonnistuneimmat 'asukuvat.'

sunnuntai 28. elokuuta 2011

Tihkusade, kukkamekko ja maailman epäonnistuneimmat 'asukuvat.'

Ennen kun kukaan avaa suutansa valittaakseen "eihän näistä edes näy koko asu" tai "nää asukuvat on ihan perseestä" tai "tää asu on ihan perseestä" tai "sä oot ihan perseestä" niin MÄ YRITIN! Kamera temppuili omiaan, tila ei riittänyt ja lopulta tihkusade yltyi kunnon sateeksi ja valtasi koko parvekkeen.

Sen lisäksi mun oli alunperin tarkotus kokeilla sellaista "ranskalaista" meikkiä, että tekisin todella tummat kulmakarvat ja siihen lisäksi pelkkä ripsiväri ja huulipuna ja volá, mutta vaikka kuinka jyystin kulmakynällä kulmiani eivät ne näytä näissä kuvissa yhtään normaalia tummemmilta. Huoh. Mä luovutan! Tässä kuitenkin jotain kuvia vaikka oonkin tänään kaikin puolin perseestä.





Mekko - Indiska
Kaulakoru - H&M
Huulipuna - Joku Yves Rocherin sävy jota en tiedä koska olen niin perseestä.

ps. En mä oikeesti oo näin vihainen. :D
pps. Muistakaa arvonta! Click click!

Tunnisteet: , , ,

2 kommenttia:

28. elokuuta 2011 klo 11.05 , Blogger Emi kirjoitti...

oi toi mekko on ihana, mina rakasta kukkakuosi

 
28. elokuuta 2011 klo 11.49 , Blogger Joanna kirjoitti...

hihii kiitos! mäkin rakastan kukkakuosia ihan hirveesti, mut en silti oo päättänyt vielä tykkäänkö tästä mekosta. (huolimatta siitä, että mulla on ollut se jo pari vuotta... :D )

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu