Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Arvonnan voittaja!

tiistai 6. syyskuuta 2011

Arvonnan voittaja!

Tänään aamulla arvoin heti innokkaana arvonnan voittajan! Kirjoitin kaikkien teidän ihanien osallistujien nimet pikkupikkulapuille ja kokosin pieneen peltiunelmalaatikkooni. Ravistin ja hokkuspokkus, laatikosta pomppasi voittaja! Joka on....




...INTIAANISOKERIA!
!HUOMHOUM! Voittaja, ota minuun yhteyttä osoitteeseen 
joanna@johndoeweb.com sillä et jättänyt omia yhteystietojasi!

Jipii! Superisti onnea ja tällä viikolla lähtee postissa paketissa Lady Gagan uuden levyn deluxe -versio sekä ehkäpä myös jotain muuta kivaa.♥ Alla vielä voittajan ihana vastauskommentti kysymykseen "Millainen sinä olet ja miksi?"

"Sain äidiltä ja isältä hyvänmakuiset eväät elämään. Olin se pikkuinen, joka piirtää ja lukee nurkassa, seikkailee omissa maailmoissaan ja laulaa junan lastenvaunussa muiden iloksi, eikä siinä ollut mitään pahaa. Ala-asteelta sain matkalle mukaan litrakaupalla alemmuudentunnetta ja kyyneleitä, yksinäisiä välitunteja ja pirstoutuneen itsetunnon, mutta myös ystävän, joka on kulkenut vierellä koko sen ajan kun elämästäni muistan ja varmasti kulkee loputkin. Minua on solmittu entistä sykerömpään vuosien varrella, itseni ja muiden toimesta, mutta sellainen minä olen, solmuinen ja aina vähän eksyksissä. Aina on kuitenkin ollut tienviittoina ja katulamppuina rakkaita ja ihania ihmisiä, enkä ole joutunut kompuroimaan yksin, vaikka harhapoluilla talsinkin. Mielikuvituksestani en ole luopunut koskaan, ja omissa maailmoissani harhailu on edelleen paras pakokeino, ihan niin kuin silloinkin, kun ryömin pensaiden alla ja olin muka jossain ihan muualla. Siksi kai olen se tyttö kuka olen, ja päivä päivältä yritän opetella olemaan siihen tyttöön tyytyväinen."


Tunnisteet:

4 kommenttia:

7. syyskuuta 2011 klo 9.17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihana tuo vastauskommentti! :)

 
7. syyskuuta 2011 klo 9.18 , Blogger Joanna kirjoitti...

voi eikö ole, minustakin!♥ menee kyllä oikeaan osoitteesseen palkinto. :)

 
8. syyskuuta 2011 klo 5.32 , Blogger Sara kirjoitti...

Uus blogi mulle , aivan ihana olet :) nätti tyttö myös oot♥ Jään seuraamaan tätä blogia , hih(:

 
8. syyskuuta 2011 klo 11.46 , Blogger Joanna kirjoitti...

voiii kiitos ihana!♥ kiva että jäät seuraamaan! :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu