Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Koti.

sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Koti.

Hiljattain  pyysin postausehdotuksia ja heti pyydettiin vanhaa kunnon kotipostausta! Päätinkin testailla kamerani video-ominaisuutta ja kuvailla kotiani videon muotoon.

Yleensä blogeissa näkyy kotipostauksia, joissa sisustus on sekoitus valkoista ja metallia, pelkistettyä ja hienoa. Se on mageen näköistä, mutten voisi koskaan itse elää sellaisessa asunnossa. Ensinnäkin, koska en ole niin siisti ja toiseksi koska tahdon minulle tärkeiden tavaroiden olevan esillä. Pidän siis pöydällä mielummin lehtikasaa kuin kivillä täytettyä lasimaljakkoa.

Oma huoneeni heijastaa tätä myös hyvin; se on täynnä värejä, kuvia ja persoonallisia asioita. Välillä kyllästyn koska kaikki näyttää sotkuiselta helposti, mutta seuraavana päivänä lepyn ja rakastan taas. Tyypillistä minulla on myös pitää aina keskeneräisiä tauluja tai muita projekteja nojaamassa kirjoituspöytää tai jotain muuta hyllyä vasten. Tämä ei ole vain minun pesäni vaan myös minun ateljeeni, varastoni sekä työmaani. Siksi tahdon sen olevan niin elävä kuin mahdollista ja heijastavan minua niin paljon kuin mahdollista.

Lisää ehdotuksia halutaan muuten mieluusti, hopi hopi ehdottelemaan vaan!




Tunnisteet: ,

19 kommenttia:

18. syyskuuta 2011 klo 12.44 , Blogger Henna kirjoitti...

vähä ihanasti toteutettu tää! :-)

 
18. syyskuuta 2011 klo 12.57 , Blogger Emi kirjoitti...

Näyttää ihanalta!!

 
18. syyskuuta 2011 klo 13.16 , Blogger Joanna kirjoitti...

Henna:
Kiiiitos! Musta tätä oli superkiva tehdä! :) Näitä voisi tehdä useamminkin.

Emi:
Kiitos!♥

 
18. syyskuuta 2011 klo 22.27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tää oli kaikinpuolin niin mukava video ja sun olonen! Musiikki sopi tohon ihan täydellisesti ja nyt mun tekis miel alkaa maalaamaan, mut kaikki mun maalit on vanhempien luona yli 100km päässä. Toivottavasti teet myöhemminki videoita noi porkkanat oli niin hellyyttäviä!

 
18. syyskuuta 2011 klo 23.02 , Blogger Joanna kirjoitti...

Voiiii kivakiva, että tykkäsit! Varmasti teen kunhan keksin aiheita ja saan suuremman muistikortin (videokuva kun on niin raskasta tuollaiselle neljän gigan muistikortille mikä mulla on). "Porkkanat oli hellyyttäviä", hahaha. :D

 
19. syyskuuta 2011 klo 1.29 , Blogger Kiki kirjoitti...

Ihana video! :)

 
19. syyskuuta 2011 klo 1.35 , Blogger Joanna kirjoitti...

Kiitos Kiki! :)

 
19. syyskuuta 2011 klo 3.05 , Blogger Anna ja Anniina kirjoitti...

Aivan älyttömän upean videon oot tehnyt!:) Oot varmasti nähnyt paljon aikaa ja vaivaa sen kanssa!

Löysin tän sun blogin hetki sitten ja oonkin lukenut jo monen monta postausta läpi:) Mun on ehdottomasti ryhdyttävä lukijaksi! Tää on yksi parhaita blogeja joita oon lueskellut:) Oot niin aito ja kaiken lisäks mielettömän kaunis :)

Anniina

 
19. syyskuuta 2011 klo 3.39 , Blogger Joanna kirjoitti...

Voi että, kiiiitos ihanasta kommentista!! :) Piristit päivääni. Superkivaa, että tykästyit blogiini noin paljon ja vielä kivempaa, että aiot pysyä mukana jatkossakin!

 
19. syyskuuta 2011 klo 3.46 , Blogger Iina kirjoitti...

ihana video!

 
19. syyskuuta 2011 klo 4.32 , Blogger Joanna kirjoitti...

kiitos iinuli <3

 
19. syyskuuta 2011 klo 6.10 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihana koti, ihana video, ihana blogi <3

 
19. syyskuuta 2011 klo 6.42 , Blogger Joanna kirjoitti...

kiitos ihana ano.♥

 
20. syyskuuta 2011 klo 6.28 , Blogger Nukke kirjoitti...

aivan mielettömän ihanasti toteutettu video! Pelkäsin jo klikatessani videon pyörimään et ei tää on taas tätä " Täs ois sit tää vessa ja täs on mun korkokengät" mut ei vaan jotain oikeasti ihanaa ♥ Kuvastaa sua ihan täydellisesti : )

 
20. syyskuuta 2011 klo 7.44 , Blogger Joanna kirjoitti...

Hiiii kiitos ja kiva et tykkäsit! :) Ei mua olis semmosta videota kiinnostanutkaan tehdä tippaakaan!

 
22. syyskuuta 2011 klo 8.37 , Blogger Ciara kirjoitti...

Kiva video, ja mulla on samanlainen pinkki lasinen kynttilänjalka! Se on ihan mahtava! =)

 
22. syyskuuta 2011 klo 8.43 , Blogger Joanna kirjoitti...

hehe, kiitos! :)

 
11. marraskuuta 2011 klo 7.23 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihan mahtava toi valuva kello, mistä tollasia saa? :D

 
11. marraskuuta 2011 klo 7.36 , Blogger Joanna kirjoitti...

Mä rakastan sitä myös.♥ Sain sen lahjaksi. :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu