Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Toinen käsi.

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Toinen käsi.

Käytiin tänään Teikun ja Peten kanssa aikaisin aamusta Valtterin kirpputorilla vähän kiertelemässä. Olin tosi positiivisesti yllättynyt ja innoissani kun löysinkin sieltä vaikka mitä kivaa syksylle ja talvelle!

Jouluinen villapaita 5e.

Huivi 2e.

Huivi 2e.

Takki 2e.

Kengät 6e.


Mentiin kirpparilta suoraan Teikun ja Peten luo aamupalalle, missä Teikku vielä lahjoitti minulle sen suloisia pantoja kolminkerroin! Jatkettiin vielä Ikeaan mistä ostin elämäni ensimmäisen kokovartalopeilin! Tässä asunnossahan ei ole tosiaan aiemmin ollut yhtä ainuttakaan kokovartalopeiliä, en ole tiennytkään mistä olen jäänyt paitsi ennen kuin nyt. Ah.♥

Tunnisteet: ,

5 kommenttia:

11. syyskuuta 2011 klo 12.58 , Blogger Emi kirjoitti...

kaunis sinä (:

 
11. syyskuuta 2011 klo 14.05 , Blogger Joanna kirjoitti...

pyh kiitos emi ♥

 
11. syyskuuta 2011 klo 16.30 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

etkö tiennyt, että käytettyjä kenkiä ei kannata kirpparilta ostaa?

 
11. syyskuuta 2011 klo 21.07 , Blogger Mirette kirjoitti...

Mä en varmaan pystyis edes elää ilman kokovartalopeiliä. :D Joskus olen ollut sellaisen kaverin luona joka ei semmosta omista ja esim ulos lähteminen on kamalaa kun ei voi tarkistaa että roikkuuko perseestä jotain epämääräistä yms :D

 
12. syyskuuta 2011 klo 0.22 , Blogger Joanna kirjoitti...

Anonyymi:
En tiennyt, miksi ei?

Mirette:
Joo en mäkään varmaan enää tän jälkeen. :D Oli kyllä hyvä ostos, makso vaan 7e!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu