Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Uusi rakas, hurrauksia ja postausehdotus-pyyntö!

perjantai 16. syyskuuta 2011

Uusi rakas, hurrauksia ja postausehdotus-pyyntö!

Tänään luokseni matkasi postissa jotain jota olen tahtonut n. vuosikymmenen - nimittäin Canon EOS 1100D! Uusi rakas on ollut koko illan kovan räpellyksen alaisena ja aion heti huomenna lähteä testaamaan vehjettä paremmin! (Eihän tuo kuulostanut liian rivolta?) On uskomatonta miten suuri ero on järjestelmäkameralla ja pokkarilla otetuilla kuvilla!

Samalla kun ilmoitan, että "HURRAA, hyvästi pokkarilla otetut pikselimössökuvat!" tahtoisin myös hurrata teidän puolesta! Teitä lukijoita on kertynyt kovin pienessä ajassa jo ihan kivasti ja se on minusta ihanaa! Nyt tahtoisinkin kuulla minkälaisia postauksia te tahtoisitte lukea? Tai nyt kun minulla on sopiva kalusto; onko jotain tiettyä mitä tahtoisitte minun kuvaavan?

Postausehdotuksia siis alle! Olen pistänyt muistiin kaikkia yleisiä postausideoita, jotka eri blogeissa kiertävät (kotipostaukset, laukun sisältö -postaukset, kosmetiikkakymppi jne.), kiinnostaisiko jokin sellainen teitä? Erityisesti tahtoisin kuitenkin tietää mitä te juuri minulta tahdotte! :) WHATYA WANT FROM MEEEE!

Pusipusi.♥
Rakkaus.♥




Tunnisteet:

4 kommenttia:

17. syyskuuta 2011 klo 1.18 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kotipostaus !

 
17. syyskuuta 2011 klo 6.13 , Blogger Noora kirjoitti...

http://noorasfirstblog.blogspot.com/2011/09/linkita-blogisi-tulokset.html

käy kattomassa mitä sanottavaa mulla oli sun blogista ;)

 
17. syyskuuta 2011 klo 7.05 , Blogger Jasmiina kirjoitti...

Oi mä haluan tuon kanss, onko se sun mielestä helppokäyttöinen?:)

 
17. syyskuuta 2011 klo 7.48 , Blogger Joanna kirjoitti...

Anonyymi:
Ehkäpä! :)

Noora:
Voiiiii!!♥

Jasmiina:
Vaikea sanoa vielä, mutta kovin rakastunut olen siihen ainakin! Ei se mitään rakettitiedettä ole, mutta järjestelmäkamerat on musta aina vähän hankalempia. Peruskuvia saa helposti joten siinä mielessä on kyllä helppokäyttöinen. :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu