Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Punaviinihuulet.

lauantai 28. tammikuuta 2012

Punaviinihuulet.

Tämän päivän meikissä testaukseen pääsi välittömästi edellisenä päivänä ostettu viininpunainen huulipuna. Sävy oli mitä mainioin, juuri sellainen tumma mistä olin jo pitkään haaveillut. Sävy oli We Care Iconin numero 12 - True Burgundy. (Näistä punista yleisesti lisää vähän myöhemmin.) Kynteni muuten olivat täysin samaa sävyä, mutten tietenkään muistanut kuvata niitä huulien kanssa.




Pääosaa päivän meikissä siis näyttelivät tumma huulipuna, sekä tummat kulmakarvat. Huomio ei niinkään keskittynyt silmiin, joihin vedin vain kevyet rajaukset ja ohuen ripsivärikerroksen. Salaman kanssa on välillä (aina) aika vaikea saada vangittua meikkiä oikein. Huulipunan todellisin sävy näkyy kuitenkin postauksen toisessa kuvassa!


  • Pohjustus: Primer (Oriflame), Cover All (Wet 'n' Wild), tasoittava meikkivoide (Yves Rocher), kivipuuteri (Oriflame), varjostus-/luomiväri (Chocochino, MSCHIC by Seppälä), poskipuna sävy Melba (Mac).
  • Silmämeikki: Kulmakarvasetti (Wet 'n' Wild), geelieyeliner (Maybelline), ripsiväri (Masterpiece, Max Factor).
  • Huulet: Huulipuna (True Burgundy, We Care Icon)

Sellaista tänään, mitäs teille kuuluu?


Tunnisteet:

9 kommenttia:

28. tammikuuta 2012 klo 13.24 , Blogger Nukke kirjoitti...

hurmaavan sävyinen puna!

 
28. tammikuuta 2012 klo 14.39 , Blogger Joanna kirjoitti...

Miten saatkin sun kulmat näyttämään noin upeilta! Mulla on tosi ohuet kulmakarvat jo luonnostaan ja todella helposti menee liian laitetun näköisiksi - ja jos ei pistä mitään näyttää kun niitä ei olisikaan.
Maailmanluokan ongelmat taas.
Mutta, ihanan värinen toi huulipuna kieltämättä on! Tuommoinen viettelevä ja hieman synkähkö.

 
28. tammikuuta 2012 klo 16.32 , Blogger Joanna kirjoitti...

Nukke:
Eikö ookkin!! Koostumus kyllä vähän petti. :/

Joanna:
Näin! Ihan luottosetti tuo! Tosin oon tässä lähiaikoina kaipaillut kynääkin ihan noin vaihtelun vuoksi. :) Tuossa on myös kaksi vahvuusvaihtoehtoa niin vois sopia sulle! Muutenkin helpompi levittää vahvasti tai vaaleasti kuin kynällä.

 
28. tammikuuta 2012 klo 23.48 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

heippa!
Mulla on tulossa ens kuussa wanhat, ja suurin meikkii kohdistuva ongelma on huulipunan pysyvyys. Oon nimittäin valinnu klassisen punasen, ja ei oo kiva sitte jos se lähtee suitsait sukkelaa pois huulilta :( ja voi olla, että oot kertonu aiemmin hyviä vinkkejä, mutten nyt aineska tähän hätää löytäny. Joten olisin todella kiitollinen avusta :)

 
29. tammikuuta 2012 klo 3.17 , Blogger Joanna kirjoitti...

Moikka! Huulipunapostaus löytyy täältä! :) Eli siis pohjaksi huultenrajauskynä niin kyllä pysyy! :)

 
29. tammikuuta 2012 klo 3.22 , Blogger Petra kirjoitti...

Mulla on sulle tunnustus mun blogissa! :-)

http://dancingonmyown-petra.blogspot.com/2012/01/one-lovely-blog-award.html

 
29. tammikuuta 2012 klo 3.31 , Blogger Joanna kirjoitti...

Kiitos Petra! :)

 
1. helmikuuta 2012 klo 5.16 , Blogger Alisa kirjoitti...

Aivan ihanan värinen toi huulipuna ja sopii sulle todella kauniisti :)

ps. Olitko sä öö '07 vuoden Mcr:n keikan meet and greetissä? Mä olin ja muistaakseni joku sun näköinen tyttö oli meidän porukassa myös :D mietin tätä tosi pitkään ja nyt oli pakko kysyä!

featherandflock.blogspot.com

 
2. helmikuuta 2012 klo 2.53 , Blogger Joanna kirjoitti...

Alisa:
Kiitos, oon ihan hirveän rakastunut burgundyyn! Ja olin joo, tosin toivottavasti en oo enää sen näköinen. :D Mutta minäpä se!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu