Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

BB-voide, miltä se nyt sitten oikeasti saa ihon näyttämään?

tiistai 28. helmikuuta 2012

BB-voide, miltä se nyt sitten oikeasti saa ihon näyttämään?

Runsas kuukausi sitten se alkoi. Ihan joka tuutista. Bee bee, bee bee, bee bee, bee-hiton-bee! Näitä kahta hiton kirjainta kyllä hoettiin joka pirun mainoksessa, mutta minun mieleeni kohosi vain yksi kysymys; mikä v*tun BB-voide? Paino sanalla mikä, minulle ei oikein valjennut oliko kyseessä meikkivoide, rasva, sävyttävä päivävoide, itseruskettava vai kenties jokin ihmeprimeri. Aiheesta keskustelu muiden ihmisten kanssa ei juurikaan auttanut. "No se on vaan BB."

No, sitten voide alkoi pyöriä kaikissa blogeissa ja sen suosio kiiri. Kaikki tuntuvat sitä käyttävän ja hiljalleen minulle selvisivät myös ihmekirjainten juuret -"blemish balm." Voide lupaa tasoittaa ihon väriä, kosteuttaa, häivyttää ihon pieniä virheitä, heleyttää sekä antaa kasvoille aurinkosuojan. Valkeni, ettei kyseessä ole meikkivoide, rasva, sävyttävä päivävoide, itseruskettaja tai se primerikaan. Kyseessä on Miracle Skin Perfector.

Right.... Mikä tahansa kauneudenhoitotuote saa minut erittäin skeptiseksi jos jo sen nimessä esiintyvät sanat "miracle" ja "perfector." Vaikka kaikki Suomen blogit postaisivat aiheesta niin minä en silti uskoisi. Ystäviäni kuitenkin uskon, ja viimeistään kun toverini Teija kaikin puolin vannoi voiteen nimeen ja kertoi, ettei aio enää koskaan palata tavalliseen meikkivoiteeseen, uteliaisuuteni heräsi.


Alusta alkaen uskoin, että voide saattaisi olla erittäin hyvä niille, joilla on jo valmiiksi täydellinen iho. Oma ihoni ei kuitenkaan ole täydellinen ja siksi haen meikkivoiteelta nimenomaan kestävyyttä. BB-voidehan ei ole suorastaan meikkivoide, mutta en tykkää levittää kasvoilleni turhan montaa kerrosta tavaraa joten suhtauduin vastahakoisesti ajatukseen sekä kyseisen voiteen, että meikkivoiteen levittämisestä iholle samanaikaisesti. Poikkeuksena ajattelin kesää, jolloin minusta on ihan ookoo pitää vähän kevyempää pakkelikerrosta, oli meikitön iho sitten minkälainen tahansa.

Ihmeellinen ihon täydellistäjä (miracle skin perfector.... en pääse siitä yli) on uuden sukupolven ihonhoitotuote, joka on jo muualla maailmalla kovin menestynyt. BB-voide ei siis ole mikään uusi juttu, paitsi meille Suomalaisille. Se perustuu teknologiaan, jossa kaikki on sisällytetty yhteen voiteeseen; tuote sekä hoitaa, että peittää. Ja mikä parasta, BB-voide ei tuki ihohuokosia vaan antaa ihon hengittää. Tämä taas ehkäisee epäpuhtauksista kukkivia finnejä. Antioksidanttista C-vitamiinijohdannaista ja mineraalipigmenttejä sisältävä voide kosteuttaa ihoa vuorokauden tunnit ja auttaa suojaamaan ihoa myös auringon säteitä vastaan.

Omasta hyllystäni löytyy nyt siis sekä tumma, että vaalea* BB-voide Garnerilta. Sävyistä sen verran, että tumma voide on todella tumma, jopa minulle aivan liian tumma ainakin näin talvisin. Kokovuotisen rusketuksen ystäville se tosin käy varmasti passelisti. Itse päätin kuitenkin näin talvella suosia vaaleampaa yksilöä. Voide oli yllättävän paksua, mutta toisaalta se lupaa tehdä niin paljon, että kai siihen on sisällytettynäkin järeämmät aseet.


(Huom. kuvat otettu sisällä, kattolampun valossa, ilman salamaa, ihoa ei ole muokattu eikä kasvoilla ole mitään muuta meikkiä kuin Garnierin BB-voidetta. Kasvoilla on kuvissa oikealla puolella tummempaa sävyä ja vasemmalla vaaleampaa. Kuvat saa suuremmiksi klikkaamalla.)


MEIKITÖN IHO


Olen työstänyt ihoani talven ajan ja nyt on kai turvallista sanoa, että se on aikamoisen hyvässä kunnossa! Omissa silmissäni suurimmat epäkohdat ovat ensisijaisesti epätasainen väri ja sen lisäksi pisamat sekä kevyet finnit.

BB-VOIDE


BB-voiteen paketti kehoittaa tarvittaessa lisäämään toisenkin kerroksen saadaksesi peittävämmän lopputuloksen. Kuten jo mainitsin, haen itse juuri nimenomaan peittävyyttä, joten levitin juurikin sen kaksi kerrosta. Voiteen jättämä jälki on todellakin ihmeellinen, kuten jo mainitsin, ihoa ei näissä kuvissa ole muokattu tippaakaan ja silti iho näyttää ajoittain blurratulta. No, siltä se näyttää tämän voiteen kanssa ihan oikeasti.


Ensimmäinen huomaamani asia oli todellakin juuri se paljon luvattu kosteutus, joka oli iholla silmin havaittavissa. Olen kuitenkin itse enemmän mattaisen meikkipohjan ystävä, joten sipaisin päälle vielä puuterikerroksen. Volá! Tällä meikkipohjalla voisin lähteä ihmisten ilmoille!

HINTA 13,50e
PAKKAUS 3/5
TUOTE 5/5
YLEISARVOSANA 4/5

Heitänkin nyt siis kyynisyyden taakan harteiltani ja syön kaikki sanani BB-voiteesta. Se nimittäin todellakin kosteuttaa, siloittaa, tasoittaa, heleyttää, kirkastuttaa ja suorastaan blurraa paremmin kuin Photoshop, sillä se tapahtuu oikeassa elämässä eikä tietokoneen syövereissä. Se on myös ihmeellinen ja aikamoinen ihon täydellistäjä. Noin, tulipahan sanottua. Lupaan myöhemmin myös postata kuvia BB-voiteesta täydessä meikissä ja päivän valossa!

Onko ruudun toisella puolella muita kelkankääntäjiä, skeptikoita tai BB-faneja?


Tunnisteet: , , ,

36 kommenttia:

28. helmikuuta 2012 klo 14.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ite kokeilin kans tossa viikonloppuna kaverilta ekan kerran tätä bb-voidetta, kun kaikki sitä niin oli kehunu. Mulla on tosi hyvä iho, ainoita "virheitä" hieman tummat silmänaluset ja punottaa poskista. Oli kyllä niin kevyt olo kun voiteen oli laittanut, joten päätin että kun meikkivoide loppuu niin ostoslistalla on bb :DD

 
28. helmikuuta 2012 klo 16.37 , Anonymous iita kirjoitti...

Meikäläinen on aina todella skeptinen kaikkien ihmetuotteiden suhteen, ja samoin tämän. Sain Cosmon mukana pienen näytteen ja kokeilin BB:tä. Ajattelin että eipä poikkea hirveästi sävytetystä päiväsoiteesta :D Myöhemmin luin tästä voiteesta Karkkipäivä-blogista (http://karkkipaiva.indiedays.com/2012/01/15/garnier-bb-cream/), ja siellä bloggaaja kertoikin oman näkemyksensä tästä voiteesta - ei kuulemma vastaa alkuperäistä BB-voidetta oikeastaan millään muotoa.

 
28. helmikuuta 2012 klo 17.20 , Blogger Minka kirjoitti...

Mä en jotenkin tiedä miten suhtautua, jotkut sanoo että BB-voide kiiltää ja pitäisi laittaa puuteria päälle ja jotkut taas kehuvat maasta taivaisiin. Itselläni on virheetön iho, ainoastaan kuiva. Kaipaisin kuitenkin silmänalusten peittoon vähän jotain ihanaa tuotetta koska mulla on ohut iho siinä, sekä tottakai muutenkin ihana mattaisempi iho olisi ihana. Meikkivoiteelle sanon kuitenkin jyrkän ein, tämä BB-voide taas kuulostaa todella hyvältä. En tiedä ostaakko vai eikö, olen niin kovin epäileväinen! :D

 
28. helmikuuta 2012 klo 21.24 , Blogger Nea kirjoitti...

Mulla itelläni on kans tota ja oon tykänny hirmuisesti ! :) Levitätkö itse muuten sienellä, siveltimellä vai ihan käsin?

 
28. helmikuuta 2012 klo 23.15 , Blogger Annika kirjoitti...

Kokeilin BB-voidetta oikeastaan heti, kun blogivouhotus alkoi. Aattelin myös, että en ehkä tule voiteesta tykkäämään, mutta pakkohan sitä kokeilla oli. Ainoa miinus voiteessa on se, että sen täytyy antaa imeytyä aika kauan ennen muun meikin lisäämistä. Mutta siis tykkään! :)

 
29. helmikuuta 2012 klo 0.15 , Blogger HarMonica kirjoitti...

Sain oman bb-voiteen lahjaks pari viikkoa sitten, ja nyt täs rupesin miettii niin en oo kyllä sen jälkeen meikkivoidetta käyttänyt! Mä tykkään vaikka aluks vähän tuotetta epäilinkin.. :)

 
29. helmikuuta 2012 klo 1.05 , Blogger Riikka kirjoitti...

Mäkään en oikeen jaksanut innostua tosta ennen kun kuulin muutamalta kaverilta kehuja ja sitten testasin tätä siskolta. Oli kyllä pakko heti ostaa voide omaankin käyttöön, ongelmaksi tuli vaan se etten meinannut löytää vaaleampaa sävyä mistään. Oli tosi monista paikoista (ainakin täällä Turussa) loppu!

 
29. helmikuuta 2012 klo 1.28 , Blogger Peeta kirjoitti...

Mitenkäs kesto päivän mittaan? Onko sulla rasvoittuvaan taipuva t-alue? Mulla nimittäin on ja useimmat tuotteet päästää rasvan läpi hetkessä ja sitten taas kiilletään, jee.. Mutta jos toi pysyis mattaisena päällipuuterin avulla niin vois kokeillakin!

 
29. helmikuuta 2012 klo 2.02 , Blogger Joanna kirjoitti...

Ano:
Joo kevyt on kyllä! Tietty tummat silmänaluseet tai muut voi silti peittää edelleen valokynällä tms. ja itsellä varmasti Wt n Wildin Cover All paletti pysyy edelleen kovassa käytössä. :) Uskon kuitenkin, että sen ja BB-voiteen kanssa saan itselleni loihdittua aika täydellisen pohjan!

iita:
Jeeee toinen skeptikko! :D Ja joo olen myös lukenut kyseisen Karkkipäivän postauksen, mutta siinähän hän kritisoi lähinnä sitä, että tätä kutsutaan BB-voiteeksi eikä tuotteen laatua. Minulle on käytännössä aivan sama miksi tätä kutsutaan, se kuitenkin toteuttaa mitä lupaa. :)

Minka:
Kiiltää kyllä koska kosteuttaa niin paljon! Itse ainakin haluan ehdottomasti sen puuterin siihen päälle! Kuten tuolla ylempänä mainitsinkin niin voihan silmänalusiinkin käyttää esimerkiksi valokynää, ei
BB-voide mitenkään poissulje sitä mahdollisuutta. :D Suosittelen kokeilemaan! Joko ihastut tai sitten vähän petyt, mutta ainakin tuli kokeiltua. Tai sitten kannattaa kokeilla kaverilta jos on!

Nea:
Olen tottunut levittämään kaikki meikkivoiteet, rasvat yms. samantapaiset tökötit ihan käsin. :)

Annika:
No tavallaan joo, mutta toisaalta itse en siihen päälle lisää muuta kuin punat ja puuterit ja ne tulee omassa meikkirutiinissa muutenkin lisättyä viimeisenä joten samalla kun väsäilee silmämeikkejä, ehtii BB-voide kuivua ihan hyvin! :)

HarMonica:
Haha, toinen kelkankääntäjä siis siellä! :D

Riikka:
Aijaa! Kiva, että vaaleampi sävy sitten kuitenkin löytyi. :) Tuo tumma sävy kun on oikeasti ihan hirveän tumma! Itse ostin ensin tumman mikä oli tähän vuodenaikaan virheostos, mutta onneksi se säilyy hyvin kaapissa kesää varten, tuo on kuitenkin niin riittoisaa, että vaalea taas varmaankin kestää lopputalven vaikka levittäisin kaksi kerrosta päivitäin. :)

Peeta:
BB-voide saa jo itsessään ihon kiiltämään (koska kosteuttaa niin hyvin) joten jos digailee enemmän mattapintaisesta ihosta (niinkuin minä) niin ehdottomasti puuterit päälle. Mulla on pysynyt tosi hyvin aina tosi päivän, mitä nyt puuteria pitää aina lisäillä, mutta se johtuu lähinnä puuterin eikä voiteen laadusta. :D Mulla on tosin suhteellisen normaali iho rasvoittuvaisuuden puolesta joten en osaa oikein sanoa kuin sen puolesta... Kokeiluun vain! :)

ps. Mulla oli jotenkin sellanen kuva, että olin sunkin blogista lukenut tästä voiteesta mutta näemmä en. :D

 
29. helmikuuta 2012 klo 2.33 , Blogger JoQQ kirjoitti...

Minulla on älyttömän huono iho mitä ei uskoisi kun osaan sen meikillä peittää melkoisen hyvin, mutta en ole vielä BBtä uskaltanut kokeilla, mutta kun nyt tämän luin luulen, että tänään käyn kaupasta ostamassa BB voiteen : D

 
29. helmikuuta 2012 klo 3.16 , Anonymous Maukku kirjoitti...

Kesällä vois toimii naama-arskarasvana! mutta millä sää sitä levitit? siveltimellä? vai sormin niinku jotain päivävoidetta?

ps. sulla on kyllä ihan täydellinen iho kaikkine "epäkohtineenkin". pisamat on söpöjä ;--)

 
29. helmikuuta 2012 klo 3.38 , Blogger Lauriina kirjoitti...

Oon kieltämättä myös ollut melko skeptinen mutta näiden suositteluiden jälkeen voisin kuvitella BB:n olevan melko passeli esimerkiksi sellasieen kevyempään "jumppameikkiin" ja esimerkiksi kesällä ja etelän matkoilla :---) Pitää pistää korvan taakse!

 
29. helmikuuta 2012 klo 4.41 , Blogger Katya kirjoitti...

Mun mielestä toi on ihan ookoo, odotin siltä kyllä enemmän! Ehkä pitää seuraavaks kokeilla laittaa tota kaks kerrossta. :)

 
29. helmikuuta 2012 klo 4.49 , Anonymous Karoliina kirjoitti...

Reps.. http://karkkipaiva.indiedays.com/2012/01/15/garnier-bb-cream

Musta tossa on aika hyvin ton tuotteen hehkutusta vastustaville, eli mulle hyvä postaus. En ostais, mul on jo sävyttävät päivävoiteet käytössä. Ihan samoin toimii! :)

 
29. helmikuuta 2012 klo 5.57 , Blogger Amanda kirjoitti...

Kokeilin cosmosta tullutta näytepakkausta, onneks kokeilin etten olisi ostanut omaa purkkia sillä itse en tykännyt! :-(

 
29. helmikuuta 2012 klo 7.34 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voi BB. Minä olin yksi niistä vouhkaajista, kun kuulin että BBt ovat tulossa Suomeen. Olen kosmetiikkahullu ja heti kun nämä ilmestyivät, minä olin testaamassa.
Mutta miten kävi.. Voide on aivan liian tummaaa minun iholleni! Ja sävy on liian oranssi, ihoni on niin kalpea. Jopa se vaaleampi oli siis väärän väristä. Joten jäi valitettavasti kauppaan, ja harmitti.

 
29. helmikuuta 2012 klo 9.11 , Blogger Ansma kirjoitti...

tän arvostelun perusteella aion kyllä ostaa ton tuotteen, oon nimittäin jo pitkään miettiny et kehtaisko ostaa :D ainoo ongelma on vaan et se vaaleinki sävy on mulle varmaan liian tumma :S

 
29. helmikuuta 2012 klo 9.45 , Blogger Linda kirjoitti...

Valaisit mua kyllä totaalisesti tällä postauksella. Nimittäin oon tässä pari kuukautta ihmetelly myös, että mikä ihmeen bb?? Tää kirjotus kuitenkin teki vaikutuksen ja päätin, että tungen meikkipussiini vielä yhden meikin! Kiitos tästä hyvästä postauksesta :-)
http://mysecrets-linda.blogspot.com/

 
29. helmikuuta 2012 klo 11.59 , Blogger Jasmin kirjoitti...

Oi en ole uskaltanut ostaa, mutta voisinhan sitä kerran kokeilla miten se vastaisi siihen mitä mä haen meikiltä :) Voisi kesäiholleni ostaa tuollaisen! (tummempi kun silloin olen) Tosin kesäisin välttelen niin paljon kun mahdollista kaiken meikin käyttöä, varsinkin iholla kun ei tunnu väri tarttuvan kasvoille. Saati sitten jos on pakkelikerros 'auringolta suojaamassa' elikkä tuskimpa rusketuskaan tällöin tarttuisi?

 
29. helmikuuta 2012 klo 23.27 , Blogger Tanja kirjoitti...

oonkin miettinyt että onko toi oikeesti niin hyvää kun hehkutetaan. täytyypä siis myös ite kokeilla:)

 
1. maaliskuuta 2012 klo 1.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

sullahan on ihan virheetön iho! katoin tota eka kuvaa ja en huomannut että siinä luki "meikitön iho" ni aattelin vaa et mitäköhän meikkivoidetta käytät ku noin hyvä ja aidon näkönen iho :D että ei sun ees tartte käyttää mitään meikkivoidetta!! :)

 
1. maaliskuuta 2012 klo 5.27 , Blogger HeidiB kirjoitti...

Muhun tämä Lorkun bb "viritys" ei vaan iske. Tykkään paljon enemmän aasialaisista "oikeista" bb voiteista ;) Talvella suosikkini on ollut Misshan Perfect Cover BB Cream, vielä syksyllä se jätti mun mieleen liian kuulaan pinnan, mutta nyt talvella kun iho kaipaa enemmän kosteutta on se ollut todella hyvä valinta. Peittävyyskin on hyvä, ihan meikkivoiteen luokkaa (on siis peittävämpi kuin tuo Garnier).

 
1. maaliskuuta 2012 klo 10.19 , Blogger Mirette kirjoitti...

Mäkin vihdoin löysin sen pikkunäytteen jostain cosmon välistä ja testasin - toimii. Ehkä parempi tuote nyt keväämmällä kun alkaa saada jo vähän väriä kasvoille... itse kun olen niin kalpea. Täytyy kyllä varmaan sijoittaa tuohon se 12e vaikka noita meikkivoiteita nyt on kertynyt jo sen verran että pitäis käyttää nekin eka loppuun :o

 
1. maaliskuuta 2012 klo 14.46 , Blogger ttuuliii kirjoitti...

Itelleni toi light sävykin oli liian tumma ja jätti rajat! Harmittaa kun ei ole olemassa sitä vaaleampaa. Muuten kyseinen tuote on aivan loistava. Nyt tällä hetkellä joudun kuitenkin laittamaan vaaleampaa meikkivoidetta päälle, ettei rajat olisi niin näkyvät! Kai toi kesällä sopii paremmin, kun naamakaan ei oo niin kalpee :)

 
2. maaliskuuta 2012 klo 1.42 , Blogger Joanna kirjoitti...

JoQQ:
Testaamallahan se selviää! :)

Maukku:
Mun mielestä ehdottomasti kesätuote joo! Levitän kaiken aina sormin, niin meikkivoiteen kuin BB-voiteenkin!

Lauriina:
Joo juuri kevyempään meikkiin tää on sopiva, tuntuu kun kasvoilla ei olisi mitään. :)

Katya:
Itsehän olin niin skeptinen, että odotukseni eivät olleet kauhean korkealla. :D Kovat kehut saivat kuitenkin pään kääntymään.

Karoliina:
Juu kuten tuolla ylhäällä jo sanoinkin niin olen tuon lukenut ja siinä minusta kyllä kritisoitiin enemmän sitä, että tätä kutsutaan BB-voiteeksi kuin tämän laatua. Mulle sävyttävät päivävoiteet ei ole koskaan toimineet, ainakaan ne mitä olen kokeillut. Tästä taas tykkäsin.

Amanda:
Aijaa höh. :(

Ano:
Eikäää! :( On kyllä kieltämättä tosi tummia nää sävyt, jopa se vaalea vaikka se minulle onkin sopiva. Ehkä kesällä se sopisi sinullekin? :)

Ansma:
Testaamalla selviää! Vaikka kesää varten sitten jos ei vielä natsaa sävyt yhteen. :)

Linda:
Ihanaa etten oo ollut ainoa jolle on jäänyt epäselväksi! :D

Jasmin:
Siiiis tässähän on aurinkosuoja ja iholle pitäisi talvella jokatapauksessa olla jokin suoja, joten jos et tahdo levittää "pakkelikerrosta" niin eikö tämä ole juuri sopiva vaihtoehto kun saat aurinkosuojan ja meikin samassa? :D

Tanja:
Mä oon ainakin tykännyt. :) Ollut nyt käytössä tämän viikon enkä oo arkena meikkivoidetta tarvinnut!

Ano:
Haha, tämän postauksen kuvissa mättää se että oli jo ilta eli ne oli pakko ottaa sisällä kun päivänvalo ei enää riittänyt, siinä olisi näkynyt oikea monsteri-ihoni. :D Sisävalo jotenkin tasaa. Harmittaa kun olisin nimenomaan tahtonut näyttää miten suuri ero on meikittömällä ja BB-iholla! Mutta ehkä palaan myöhemmin vielä päivänvalossa otettujen ihokuvien kanssa!

HeidiB:
Lorkun? Itse en ole moisia päässyt testailemaan, mutta kehyja olen kuullut kovin. :) Mulle tää Garnierin BB on ihan fine sillä se tekee mitä lupaa, aivan sama miksi sitä sitten kutsutaan.

Mirette:
No tavallaan joo, mutta vaikka mullakin on meikkivoidetta niin hyvinhän se tuossa säilyy, meikkivoide sopii sitten iltameikkiin hyvin jos lähtee vaikka bailaamaan, BB-voide on mahtava juuri arkeen ja etenkin varmasti sitten kesälle! Meikkivoide kannattaa minusta olla kuitenkin varastossa jos tahtoo sitä oikeeta hC-peittävyyttä!

ttuuli:
Tosi harmi kyllä, sille vaaleammalle olisi näemmä kovasti kysyntää kyllä. :( Totta, kesäksi sitten! :)

 
2. maaliskuuta 2012 klo 4.35 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Alussa tuo voide tuntui hyvältä ja pidin siitä kovastikkin.. Mutta tässä pari viikkoa käytettyäni, olen huomannut että finnejä on alkanut tulemaan lisää vaikka olen puhdistanut entistäkin huolellisemmin meikkijämät iholta, ja se vaalein sävy on liian tumma ja keltainen kalpealle iholleni. Olisi mahtavaa jos bb voidetta tulisi vaaleampana, sillä sitten minustakin voisi pikkuhiljaa alkaa tulemaan sen kannattaja :D Vielä voide ei ole vakuuttanut minua täysin.

 
2. maaliskuuta 2012 klo 5.58 , Blogger Joanna kirjoitti...

Aijaa, hassua! :o Se kun tuntuu nimenomaan jotenkin hoitavan ihoa samalla! Saa nähdä käykö minullekin noin! Vielä olen ainakin säästynyt. :) Vaaleammalle sävylle todella olisi näköjään täällä Suomessa kannattajia!

 
3. maaliskuuta 2012 klo 1.42 , Anonymous Milena kirjoitti...

Oon jo pitkään miettiny, että pitäskö nyt kokeilla tota BB-voidetta. Ite oon kans ollu aika varautunut ton suhteen, koska mietin, että onko se sitte kuitenkaan niin hyvä, mitä ihmiset puhuvat. Mutta nyt kyllä kiinnostus heräsi, kun kirjotit perusteellisesti, mitä se tekee iholle yms. Täytyy tässä joku päivä kipasta ostamassa oma BB-voide ja kokeilla sopiiko se mun iholle. :)

 
5. maaliskuuta 2012 klo 5.09 , Blogger Juuliaa kirjoitti...

Olen itsekin miettinyt hankkivani tämän meikkivoiteen tilalle, sillä ihoni on niin kuiva! Normaali rasvaus ei ole auttanut, joten ajattelin, että se voisi olla meikkivoiteenkin syytä... Mutta tiedätkö yhtään, pystyykö bb-voidetta levittämään meikkisiveltimellä?:) Olen tykästynyt niin paljon siihen, että olis mukava levittää sillä!

 
5. maaliskuuta 2012 klo 13.57 , Blogger janni kirjoitti...

Mä kyllä tykkään tuosta tosi paljon! Omasta mielestäni ehdottomasti paras juttu siinä on se kosteutus! Aivan ihana!

 
5. maaliskuuta 2012 klo 22.48 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Löysipä tämä tökötti tiensä omaan meikkipussiini eilen, juuri testailin naamaan. Aivan huippu tuote! Naamani näyttää todellakin blurratulta. Ainut miinus hieman liian tummasta sävystä (vaaleampi käytössä) mutta levitän BB-kerroksen päälle kerroksen vaaleaa meikkivoidetta + sipaisen hieman puuteria :)

 
6. maaliskuuta 2012 klo 2.20 , Blogger Joanna kirjoitti...

Milena:
Pieni varauksellisuus on erittäin ok, kannattaa olla mediakriittinen! :) Sitten taas kun "oikeat" ihmiset kehuvat tarpeeksi niin mulla ainakin vähän varauksellisuus vähän laskee. Kandee kokeilla!

Juuliaa:
Kuivalle iholle tämä varmaalisti olisi aivan ideaali! Miksipä ei pystyisi levittämään siveltimelläkin. :) Muistathan kuitenkin esimerkiksi pestä siveltimen vaihdon välissä ja toki muutenkin. :)

janni:
Koseteutus on joo kiva, iho voi paremmin! :)

Anonyymi:
Joo se tekee kyllä sitä "blurrausta" tosi mageesti! Harmi, että sinullaKIN sävyt on liian tummia. :( Vaalealle sävylle olisi selkeästi kysyntää! Onneksi jo puuterilla saa tosiaan vähän vaaleampaa meininkiä!

 
6. maaliskuuta 2012 klo 2.42 , Anonymous Sanna kirjoitti...

Ostin n.viikko sitten Joannan kehujen innostamana kyseisen tuotteen. :) On ollut hyvä! Harmi kyllä vaaleinkin sävy on pikkusen liian tumma kalpealle suominaamalle.. Mutta kun sotkee vaaleampaan meikkivoiteeseen niin on just sopiva. Mukavan tuntunen iholla, eikä ainakaan mulla oo liian rasvanen/ala päivän aikana kiiltelemään. Kiitos siis Joanna vinkistä!

 
6. maaliskuuta 2012 klo 3.19 , Blogger Joanna kirjoitti...

Sanna:
Kiva kun oot tykännyt! :) Puuterilla saa myös vähän sävyä taitettua vaaleampaan ja kesällä sitten vähän päivettyneenä voide on varmaan itsessäänkin ihan passeli!

 
7. maaliskuuta 2012 klo 5.20 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Olen näköjään ainoa joka liitti tuon BB:n Big Brotheriin. Joo joo naurakaa vaan :D

 
8. maaliskuuta 2012 klo 2.24 , Blogger Joanna kirjoitti...

Hehe! Minäkin liitän nuo kirjaimet kyllä aina automaattisesti siihen! :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu