Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

8.

torstai 22. maaliskuuta 2012

8.

Olen saanut joskus kauan sitten tällaisen haasteen listata faktoja itsestään, päätin heti listaavani randomeimpia faktoja mitä itsestäni keksin ja siksi olen koonnut niitä näin pitkän aikaa aina kun joku on tupsahtanut mieleen. Haasteen minulle on heittänyt ainakin AnnaNukke sekä Petra ja siitä on ollut liikkeellä erilaisia versioita, itse päätin listata nyt 8!


1. Pienenä en pystynyt nielemään lihaa. En vaan pystynyt, jauhoin ja jauhoin lihapalaa suussani ikuisuuden kunnes yritin niellä. Silti taistelin jotenkin vastaan ja yleensä lihapala jäi kurkkuun kiinni ja yskin sen äkkiä ulos. Saattoi mennä reilusti tuntikin kun jauhoin yhtä pihviä.

2. Suurin pelkoni tässä elämässä on olla huono ihminen sitä huomaamatta. Sellainen röyhkeä, toisia satuttava, kamala ihminen, joka ei tajua kamaluuttaan eikä siksi voi tulla paremmaksi.

3. En ole koskaan pomppinut sellaisella suurella trampoliinilla. :(

4. Alan hyvin usein yksin ollessani rallattelemaan Pulmusten tunnaria oikein antaumuksella. Se on erityisen omituista esimerkiksi siksi, etten ole katsonut Pulmusia vuosiin enkä erityisesti edes pidä kyseisestä sarjasta. Toinen suosikkitunnari sarjasta Miehen puolikkaat! Ja Big Bang Theory! Ja tämä on kaikista pahin.

5. Olen paikoittain todella awkward ja lähes poikkeuksetta todella ujo, usein pelkään että muut tulkitsevat hiljaisuuteni esimerkiksi uudessa seurassa jotenkin tylyydeksi. Tosiasiassa minua vaan kuumottaa niin pirusti, etten keksi mitään sanottavaa. Olen ihan vakavissani harkinnut itsevarmuuden hankkimista jopa hypnoosin avulla! 

6. Minulla on yksi tietty paikka bussissa, jossa rakastan aina istua. Tuun aina salaa vähän tosi vihaiseksi jos joku istuu siinä jo kun tulen bussiin, ja jos se on vielä vapaana toivon ihan suunnattomasti, ettei kukaan ehdi istua siihen ennen minua.

7. Olin harvinaisen nöyränä eilen ottaessani yhteyttä Saunalahteen kysyen olisiko niillä lahjoittaa ylijäämiä laama-ständejä.....

8. En ole koskaan elämässäni syönut sushia!

Voisitteko kertoa nyt jotain todella randomia itsestänne etten tuntisi itseäni aivan idiootiksi?


Tunnisteet: ,

27 kommenttia:

23. maaliskuuta 2012 klo 0.18 , Anonymous Thym kirjoitti...

Ihana blogi!

Sain toissa jouluna hartaasti toivomani kumisaappaat joululahjaksi ja nyt loiskuttelen onnellisena kaikista mahdollisista lätäköistä. Jos kukaan ei näe, teen purojakin. Eihän siinä mitään, mutta olen aikuinen ihminen. No, hyvähän se kai, että saa tyydytystä pienistä asioista. Rakastan muuten uskollisten kumppareiden lisäksi myös villasukkia.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 0.29 , Blogger Unseen kirjoitti...

LAAMA STANDI!!! MITÄ NE SANO!!!?!??! I wants one !!

 
23. maaliskuuta 2012 klo 0.37 , Anonymous sonia kirjoitti...

!!! Mulla on sama juttu ku sulla tossa numero kuutosessa. Yleensä istun duunimatkalla melkeen koko linjan läpi niin pyrin pääsee mahdollisimman lähelle mun lempparipaikkaa ja nappaan sen jos siihen istunu ihminen jää pois :'D. Olo on snadisti ehkä outo.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 0.48 , Blogger Qtja kirjoitti...

Miulla on sama tuon vitosen kanssa, olin koulukiusattu ja se vaikuttaa vieläkin jotenkin et mietin aina alitajuisesti mitä muut mahtaa minusta ajatella, mikä on kyllä ihan hirveetä koska sit paiseissani mietin et pitäskö nyt sanoo jotain järkevääkin...:D Tästä kun pääsis joskus eroon niin onnellinen olisin.

Rallattelen kans telkkarisarjojen tunnareita haha!

 
23. maaliskuuta 2012 klo 0.49 , Blogger linnea kirjoitti...

love and marriage.... ei jeesus tuo laulu on kyllä jotain mitä meikäläinenkin vetelee aika useasti, mutta myös mielellään yksin :D

 
23. maaliskuuta 2012 klo 0.59 , Blogger Kaisa kirjoitti...

Hei apua mulla oli ihan sama juttu sillon pienenä, etten pystynyt nielemään tiettyjä juttuja ! _Ruisleipä_ tuotti huomattavia vaikeuksia mutta sitäkin pahempi oli sulanut juusto. Se oli jotain ihan hirveää kun se jäi kurkkuun kiinni ja sitten aina yökkäsin sen silleen pois. : D Hui kauhia.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 1.10 , Blogger Nukke kirjoitti...

EIKÄ! Mulla oli ihan sama juttu pienenä lihan kanssa :---DDD sama juttu on myös bussipaikan kanssa, vähän laajemmalta näkökulmalta kuitenkin istun bussissa aina bussin sisällä katsoen vasemmalla puolella ja ikkunapaikalla ja jos kaikki kyseiset paikat on varattuja tuun vihaiseksi :'D vitsi miten TYHMÄÄ mutta ihanaa silti :-D

Laulan myös aina kaikkea noloa joka paikassa junissa, busseissa, kadulla enkä välttämättä itse edes tajua sitä. Yleensä joku ( kanssakulkeva ystävä) ystävällisesti huomauttaa ja saatan todeta siihen vain että "lauloinko mä muka ääneen?" :----DD

 
23. maaliskuuta 2012 klo 1.21 , Blogger Lintunen kirjoitti...

Meillähän on montakin kohtaa samoja! Esimerkiksi 2, 4, 5 ja 8 kuulostaa tutulta, toi toinen ehkä kaikista voimakkaimmin.

Vaikka ihmiset sanovat että olen hyvä ihminen ja kiltti ja näin, aina on kuitenkin jossain tuolla pääkopassa pelko että mitä jos oikeasti olenkin ihan täys ääliö, enkä vain huomaa sitä.

Sama tuon awkwardin kanssa. En usein vaan yksinkertaisesti keksi mitään sanottavaa ja jos sanon jotain, tuntuu se tosi pakotetulta eikä kuulostaa ollenkaan hyvältä omiin korviin.

Tuosta tulikin mieleen fakta minusta, mitä moni ei välttämättä tiedäkkään. Se liittyy periaatteessa tuohon viitoseen. Olen aika ujo ja uudet tilanteet jännittävät todella paljon (vaikka moni ei sitä uskokkaan kun muhun tutustuu. ne on vain ne tietyt tilanteet jotka saa mut ihan muusiks). Sydän hakkaa heti tuhatta ja haluis vaan lähteä kotia ja antaa olla. On jopa joskus käynyt niin, että olen mennyt johonkin (esimerkiksi tapaamaan opettajaa koululle) ja vaikka tiesin että opettaja on todennäköisesti siinä tietyssä luokassa, en vain uskaltanut koputtaa oveen. Vaikka hän onkin opettanut minua, ja ollaan puhuttu monta kertaa, siinä minä seison oven ulkopuolella paskat housuissa ja viimein lähden kotiin häpeämään käytöstäni. Onneks nyt ei sentään ollut sovittu tapaaminen. Ei se kuitenkaan hyvältä tunnu, kun tuolla tavalla jänistää!

Laama-ständi, wow! Minäkin haluan sellaisen :D

T. Linda aka Lintunen (en jaksanut kirjautua sisään)

 
23. maaliskuuta 2012 klo 2.04 , Blogger Elina kirjoitti...

Pääsenhän mä näkee sit laamaständit jos saat ne? Vaikka pyörisin paikalle? :b

 
23. maaliskuuta 2012 klo 4.43 , Blogger Salla kirjoitti...

Kappas, mä tein tän tyyppisen kans tänään. Kävin oikeastaan eniten läpi vitoskohdan aiheita.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 6.06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

siis hei mul on vieläki toi lihajuttu kuten myös bussipaikkaongelma! itsehän pidän silmiä kiinni kun pesen hampaita

 
23. maaliskuuta 2012 klo 6.26 , Blogger felenk kirjoitti...

EIKÄ, SOITITKO OIKEESTI SAUNALAHDELLE SIITÄ LAAMASTA!? :'----D Jos mie olisin Saunalahdella töissä, niin olisin kyllä antanut. Sun soitto on varmaan pelastanut sen ihmisen koko päivän, ei hele!

 
23. maaliskuuta 2012 klo 6.33 , Blogger PP kirjoitti...

mulla on maailman pahin kulmakarva- ja ihonhoitoneuroosi. oon koko ajan nyppimässä, rasvaamassa ja muutenkin hoitamassa ihoa ja kulmakarvojani :D:D sairasta, ehkäpä

 
23. maaliskuuta 2012 klo 7.01 , Blogger cace kirjoitti...

jos jotenki mystisesti huitasen itteeni vaikkapa poskeen ni mun on ihan pakko huitasta toiseenki et niis tuntuu samanlaine "kipu".... :-)

ja laamat on nii siistei! mäki haluun sellasen ständin!!

 
23. maaliskuuta 2012 klo 7.41 , Blogger Cecilia kirjoitti...

Mulla on toi sama juttu bussin kanssa! pitää päästä aina siihen samalle paikalle tai päivä tulee jollain tapaa oleen huono. ja tämä sääntö ei ole vielä erehtynyt! parhaimmat päivät alkaa sillä paikalla istumisella aamubussissa ;)

http://sadehtivaa.blogspot.com/

 
23. maaliskuuta 2012 klo 9.17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mulla on tuo sama juttu bussissa! :) Ja monissa muissakin paikoissa menen aina siihen "omalle" paikalle.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 9.45 , Blogger sonjjj kirjoitti...

sama täällä kanssa ton vitosen kohdalla. Nytkin olen työharjoittelussa enkä uskalla juurikaan puhua vaikka ihmiset on mukavia. Sitö vaan aina jäätyy niin pahasti. Toivottavasti ne ei luule että oon hirveän tyly ja välinpitämätön:)

 
23. maaliskuuta 2012 klo 11.27 , Blogger eevman kirjoitti...

Randomit faktat on parhaita! Mä kerään merivettä :D Mulla on vasta Itämeren ja Välimeren vettä kirjahyllyssä, tavoitteena elämän aikana saada pullollinen kaikista maailman meristä.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 15.31 , Blogger ebeth kirjoitti...

Nyt en äkkiseltään keksi mitään tunnustettavaa... muuta kuin että äitini maksaa edelleen puhelinlaskuni (ts. puhelin on hänen nimissään), olen 26-vuotias :D
Tuosta itsevarmuudesta - jos menet hypnoosiin niin tee siitä pliis postaus, mä olen meinaan miettinyt samaa jo jonkun aikaa.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 16.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Noita ruokajuttuja jatkaen, itsehän oon tönöttänyt kolme tuntia aamupalapöydässä, koska en uskaltanu sanoa tädilleni, etten tykkää/pysty syömään kaurapuuroa :---) Rohkea lapsi olin siis. Mitähän muita.. koulussa on muutama tietty paikka, joissa haluun istua. Se oikeesti alkaa ärsyttää jos ei pääse omalle paikalle! :D Lumi-/jääkökkäreiden päälle on pakko tallata! Kuten myös vesilätäköihin sillon kun niiden pinta on jäässä. Normaalia 20-vuotiaalta 8) Niin ja tietysti se, ettei musiikkia kuunnellessa voi jättää biisiä kesken! Pakko kuunnella loppuun asti :D

 
24. maaliskuuta 2012 klo 0.14 , Blogger Ninna kirjoitti...

haha, onneks en oo ainoa ton 1. asian kans! itelläkin saattoi mennä se tunti siinä ruokapöydässä.. :-D

 
24. maaliskuuta 2012 klo 8.54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kun kävelen jossain jossa on kivilaattoja en voi astua siihen saumaan vaan on pakko astua aina niiden laattojen päälle :D ja suojateillä ei voi astua siihen rajakohtaan vaan pitää kävellä joko valkeella tai asfaltilla :D

 
24. maaliskuuta 2012 klo 15.51 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mun pitää bussissa kanssa istua aina samalla paikalla ja vihastun jos joku muu istuu siinä jo >:( Sit myös jos esim. sotken toisen käteni ja pesen sen niin mun on samalla pestävä se puhdaskin käsi ihan vaan sen takia, ettei vaan toinen käsi voi olla märkä.

 
26. maaliskuuta 2012 klo 11.53 , Blogger Myy kirjoitti...

Mullakin on lempipaikka bussissa! Jos joudun väärälle puolelle käytävää, on kaikki ihan outoa.

 
27. maaliskuuta 2012 klo 8.06 , Blogger Joanna kirjoitti...

Thym:


Unseen:
:DD

sonia:
Jes en oo ainoa outo!!

Qtja:
Jep, niiiin sama!

linnea:
JES luulin olevani ainoa! :D

Nukke:
OOOH! En oo kuullut että kellään muulla olis ollut tuota lihajuttua!! MAHTAVAA! :D Mulla oli muuten pienenä sillein, että aina kun mentiin johonkin liikkuvaan ajoneuvoon niin sillä sekunnilla kun se lähti matkaan, aloin laulaa. Luulin kai että se hurina jotenkin peittää mun laulun (ei peittänyt). :D

Lintunen:
Lindaaa.♥

Elina:
Toudellakin! :D

Salla:
:)

Ano:
Oooh! Silmiä kiinni! :D Mä en voi aivastaa silmät auki, mahdotonta!

felenk:
Niin no, niin..... :D

PP:
Se on erittäin ok!!

cace:
Hahaha, hauskaa! :D

Cecilia:
Toivottavasti sulla ei oo samaa paikkaa kun mulla! :D

Ano:
Jee! :)

sonjjj:
Niinpä!! Tota mäkin aina pelkään. :D Oikeesti haluisin hirveästi tutustua mutta ujostelen vaan!

eevman:
Merivettä! Ihan mahtava homma hei!! Onko ne purkit sitten merkitty vai miten? :D Mä pyydän aina kavereita tuomaan matkoilta tuliaisiksi kiven!

ebeth:
Pitäiskö koittaa saada sponsoroitu hypnoosi. :D

Ano:
Mulla on ollut sama mutta olin vierailla kylässä ja tarjoiltiin maksalaatikkoa jota VIHAAN verisesti! Mäkin tallaan noiden päälle! :D

Ninna:
OOH TOINENKIN! :D

Ano:
Sama!!!

Ano:
Sama!!!!!!

Myy:
Hehe! :D

 
28. maaliskuuta 2012 klo 15.00 , Blogger janni kirjoitti...

HAHAH tuo nelonen! Mulla on ihan sama juttu! Siis toi Pulmusten tunnari. Mä en tiiä miks se alkaa soimaan mun päässä niin usein ja alan myöskin ääneen sitten rallattelemaan sitä :--D Ja mäkään en tosiaan katso sitä sarjaa, enkä myöskään kummemmin pidä siitä sarjasta... :D

 
30. maaliskuuta 2012 klo 3.00 , Blogger Joanna kirjoitti...

janni:
Nii-in! Miksi! MIKSI!!!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu