Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Maybelline; Fit Me.

torstai 22. maaliskuuta 2012

Maybelline; Fit Me.

Ketään ei varmaan juurikaan yllätä jos kerron, että sormet syyhysivät uusien Fit Me -putellien perään heti Niittykummussa vietetyn illan jälkeisenä aamuna. Miksipä sitä odottelemaan? Niinpä lähdin heti testailemaan ja nyt olen tehnyt päätökseni; me likey!

Kaikki ovat varmaan jo ainakin kuulleet tuotteesta, "Löydä ihosi luonnollinen sävy!" huutavat mainokset. Fit Me on enemmän kuin vain sopiva sävy ja tekee ihosta sellaisen kuin sen kuuluukin olla: hehkeän, hengittävän ja luonnollisen. Läpikuultava pohjustus ja ultrakevyet pigmentit luovat mahdollisimman luonnollisen pohjustuksen.

Ihan aluksi voisin huomauttaa siitä, että minulle valittu sävy on tämänhetkiselle iholleni aivan liian tumma. Sukujuurieni vuoksi kuitenkin rusketun varsinaisen nopeasti ja tämän vuoksi ajattelin vähän eteenpäin, olen nimittäin varmaan jo kuukauden päästä astetta ruskeampi, sitä seuraavasta ajasta puhumattakaan. 


Asiaan; Fit me on meikkivoidesarja, josta löytyy kolme sävyperhettä: 100 vaalealle iholle, 200 keskivaalealle iholle ja 300 tummalle iholle. Suomessa sävyjä löytyy kaikenkaikkiaan 12. Voiteen ei ole siis tarkoitus peittää ihoa, vaan poistaa ihon virheet, mutta silti päästää ihon luonnollisen sävyn kuultamaan voiteen läpi.

Fit Me -meikkivoide antaa ihon todella hengittää ja on kaukana siitä maskimaisesta efektistä, joka joistakin meikkivoiteista kasvoille jää. Myös itse huomasin päivän mittaan unohtavani meikkivoiteen kasvoillani sillä se tuntuu todella kevyeltä. Tai siis ei tunnu, koska ei tunnu ollenkaan. Meikkivoide ei siis luo iholle tyypillistä sameaa sävyä vaan sävy mukautuu ihon omaan sävyyn ja näyttää siksi luonnolliselta ja eloisalta.


Sarjan valikoima on niin laaja, että jokaiselle tosiaan löytyy se oma sävynsä. Parasta on, ettei aikaa tarvitse enää käyttää kuin oikean meikkivoidesävyn valitsemiseen. Parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi on nimittäin mahdollista käyttää myös samaan Fit me -sävysarjaan kuuluvaa puuteria, peitevoidetta ja poskipunaa jonka löytää helposti numeroinnin perusteella samasta hyllystä.

Harvoin hämmästelen joidenkin tiettyjen meikkien aikaansaamaa lopputulosta, mutta tämä yllätti kyllä positiivisesti! Lisäksi putelli on ah, niin ihanan kalliin ja tyyllitellyn näköinen vaikka meikkivoiteen hinta liikkuu kuitenkin suhteellisen huokeissa markettihinnoissa!


Maybelline Fit Me -meikkivoide
HINTA: 13,70e
PAKKAUS: 5/5
SISÄLTÖ: 5/5
YLEISARVOSANA: 5/5

Onko joku teistä ehtinyt jo kokeilemaan tätä myös? Mitäs piditte?

Tunnisteet: , , , ,

15 kommenttia:

22. maaliskuuta 2012 klo 1.04 , Blogger Passion for Nails/Suvi kirjoitti...

Mä oon miettinyt tota meikkivoidetta, kun mä oon niin vaalee et löydän tosi harvoin itelleni hyvää meikkivoidetta. Tää postaus laittaa mut kyllä varmaan ostaan ton itelleni.
Alko hieman harmittaan kun en päässyt tonne "tapahtumaan". :|
Noh, mutta onneks kaupasta saa. 8)

 
22. maaliskuuta 2012 klo 2.34 , Blogger Sara kirjoitti...

Oon kuullu ettei Fit me -meikkivoide pysy kasvoilla kauaa, ja puuterikin kuluu pois nopeasti?

Onko pysynyt sulla hyvin?

 
22. maaliskuuta 2012 klo 3.37 , Blogger annemaris kirjoitti...

Mä oon kokeillut vaan poskipunaa tosta sarjasta ja se oli kyllä pettymys!
Yllätyin kun vasta nyt tää sarja tuli Suomeen, Jenkeissä tää lanseerattiin keväällä 2011! :o

 
22. maaliskuuta 2012 klo 3.48 , Blogger Meeri kirjoitti...

Mua kyllä vähän epäilyttää, että löytyyköhän tuostakaan tarpeeksi vaaleaa sävyä mun sävyä A4-kopiopaperi olevalle iholle... :D Kosmetiikkakaupoista mulle on myyty vaaleinta sävyä Lancomesta Lumeneen ja liian tummia kaikki, pyhs.

Lily Lolon mineraalipohjan Porcelain-sävy on ainut, joka ei ole liian tumma ja vähän kyllä nyppii, kun haluaisin kokeilla monia muitakin meikkivoiteita...

 
22. maaliskuuta 2012 klo 3.51 , Blogger Nukke kirjoitti...

aikas hyvät arvosanat annoit :) Oon niin huono oikeasti ostamaan meikkivoiteita, ostan aina huom. ihan aina väärän sävyisen ja petyn joka kerta :'D tätä oon ajatellut ostaa jtoen kun seuraava ( väärän sävyinen) tuubi loppuu taidan hankkia tämän... :D

 
22. maaliskuuta 2012 klo 5.17 , Blogger Joanna kirjoitti...

Suvi:
No ensi kerralla sitten! Suosittelen testaamaan, kiva uutuus. :)

Sara:
Aijaa. :o Ei mulla oo kyllä ollut mitään valittamista! Mutta mulla ei toisaalta muutenkaan ole koskaan ollut vastaavanlaisia ongelmia. :)

annemaris:
Tuo poskipuna on kieltämättä aika haalea, jos siis sitä meinasit! Mutta sillä saa hyvin sellaisen lähes huomaamattoman punahehkun poskille. :)

Meeri:
Haha, kyllä mää uskon että voisi löytyä! Varsinkin kun Suomessa on sarjaan lanseerattu nimenomaan kaikki vaaleimmat sävyt! Vaalein taitaa olla nimellä Porcelain ja se on ihan oikeasti melkein valkoinen! :D Ja tää olis tosiaankin halvempi kuin tietääkseni nuo luettelemasi merkit. :)

Nukke:
Multa saa helposti hyvät pojot! :D Mutta oon silti rehellinen. Haha voi ei! Sit kun meet valkkaamaan tätä niin pyydät kaupasta apua!

 
22. maaliskuuta 2012 klo 6.21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Lumpi on sun mielestä sitten parempi, bb-voide vai tää fit me? (--:

 
22. maaliskuuta 2012 klo 7.01 , Blogger Mari kirjoitti...

Hei onko tossa pullossa pumppua, jolla annostella se meikkivoide? :)

 
22. maaliskuuta 2012 klo 8.19 , Blogger ami kirjoitti...

Mineraalimeikkipohjiin siirtymisen jälkeen mulla ei oo ollut enää tarvetta meikkivoiteille. Peitevoidetta kuitenkin kaipaan edelleen ja sen valitsin Fit Me -sarjasta ja voin kyllä kehua aikalailla maasta taivaisiin. Parasta!

 
22. maaliskuuta 2012 klo 9.00 , Blogger Katya kirjoitti...

Toi on kyllä ihan superkiva meikkivoide! Mullakin saattaa tällä hetkellä olla yhden sävyn verran liian tumma meikkivoide, mutta eipä se kovinkaan paljon häiritse ja eipä oo kukaan ainakaa sanonu, että kauheita rajoja näkyis. :D i love fit me ♥

 
22. maaliskuuta 2012 klo 9.40 , Blogger Christina kirjoitti...

Kiitos tästä postauksesta :) Olen nimittäin jo pidempään miettinyt kyseistä kosmetiikkasarjaa ja nyt olen entistä varmempi siitä, että sitä pitäisi hankkia kokeiluun, ainakin meikkivoiteen verran. :)

 
22. maaliskuuta 2012 klo 11.09 , Blogger Jasmin kirjoitti...

Voisitko sitä yhtään parempaan aikaan tehdä tän postauksen kun just huomenna ajattelin mennä tämän putelin ostamaan! :D Tosin pitää ostaa jonkinsortin peitepuikko samaan syssyyn kun ei noin hento voide peitä pahimpia inhotuksia kasvoilla. Näyttää kyllä tosi hyvältä sun kasvoilta! Itse rusketun myös kesäisin ja siksi joudun ostamaan aina muutaman eri sävyn. Jos tämä voide sitten edes vähän joustaisi kun kerta sulautuu omaan väriin :)

Ootkos kokeillut sitä BB-voidetta muuten? Valmiiks sileelle iholle kuulemma tosi hyvä :)

 
23. maaliskuuta 2012 klo 14.26 , Blogger Joanna kirjoitti...

Ano:
Ei pysty pbjektiivisesti sanomaan, molemmat on hyviä. :) Riippuu mitä tahtoo meikkipohjalta! BB-voide jättää kiiltävämmän pinnan sillä se on ikään kuin rasvaa, jossa on meikkivoiteen sävy. Fit Me ei niinkään kosteuta. :)

Mari:
ON! :)

ami:
Mä en oo koskaan kokeillut mineraalimeikkipohjia! Toivottavasti pääsen vielä kokeilemaan. :) Ja joo, se on kyllä passelia!

Katya:
JEEEE! Mäkin tykkään. :)

Christina:
Oleppa hyvä! :) Kokeilemalla selviää!

Jasmin:
Hahah, mä oon taikuri! Ja kuules vaan samasta sarjasta sitten meikkivoide mukaan ;)

http://muuttolintujasyksylla.blogspot.com/2012/02/bb-voide-milta-se-nyt-sitten-oikeasti.html

 
9. huhtikuuta 2012 klo 3.46 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei! Mikä sävy sulla on tuossa kuvassa käytössä?

 
11. huhtikuuta 2012 klo 10.32 , Blogger Joanna kirjoitti...

135 :) Se on aika tumma!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu