Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Maybelline; Illegal Length.

lauantai 17. maaliskuuta 2012

Maybelline; Illegal Length.

Yksi L'Oréalilta saamani lahjakassin herkuista oli Maybellinen uusi Illegal Length -ripsiväri, joka lupailee jopa laitonta pituutta. Jos ollaan sanatarkkoja niin se lupaa suorastaan 4mm pidemmät ripset! Sehän on ihan huikea määrä kun ripsistä puhutaan! Pituus perustuu ripsivärin koostumukseen, joka sisältää kuituja. Teoriassa kuidut asettuvat harjatessa ripsen päähän ja lukkiutuvat itse värimassan alle luoden ripsien päihin pienet ripsienpidennykset!

Parhaan lopputuloksen saa levittämällä ripsiväriä hitaasti kevyellä sik sak -liikkeellä. Ja ei, tätä kuvaa ei ole otettu omituisella kameranlinssillä vaan pakkaus on oikeastikin näin kaareva, ikään kuin ripsen muotoinen! Aika nokkela. Metallista pakkausta koristavat kovan pinkit tekstit. 



Kun avasin tuubin ja näin ripsivärin harjan, olin aika epäileväinen. Harja näyttää ensisilmäyksellä todella tyypilliseltä perusharjalta, sellaiselta vähän sotkuiselta, joka tahrii luomet ohessa ja eikä tartu mihinkään muuhun kuin juuri siihen ihoon ripsien ympärillä. Omiin ripsiini ovat toimineet parhaiten lähinnä muoviset mikroharjat juuri sen vuoksi, että ne ovat pieniä (eivät sotke ihoa) ja näppäriä (eivät ota liikaa tököttiä tuubista mukaansa) sekä tarkkoja (erottavat ripset mainiosti ja saavat oikeasti aikaan luvatun lopputuloksen).

Tämä harja on kuitenkin paljon enemmän kuin antaa ensiksi ymmärtää, sillä sen kierremuoto mahdollistaa kuitujen täydellisen kiinnityksen ripsiin kuudesta eri kosketuskulmasta! Harjatessa homman ytimen huomaa aina parhaiten, niin tässäkin tapauksessa. Tämän harjan nimittäin todella tuntuu tarttuvan jokaiseen ripseen ja rakoon. Lisäksi se ihan oikeasti antaa sitä luvattua pituutta ihan silminnähden. Allaolevassa kuvassa vasemmalla meikittömät ripset ja oikealla laitonta pituutta. Kyllähän tuon nyt jo huomaa, merkittävästi.


Käytössä ripsiväri ei varise, kulu tai paakkuunnu. Se myös erottelee ripset ja antaa sitä lupaamaansa pituutta, en nyt ole mitannut antaako sitä neljää millimetriä, mutta en kyllä epäilekkään! Lisäksi se antaa ripsille muutenkin volyymia, juurikin ilman sitä paakkuuntumista. Tälle ripsivärille siis näytän peukkua ja siirrän päästän hyviin kirjoihini. Olen aika varma, että tämä pysyy meikkipusissa mikroharjaisten ripsivärien kaverina vaikka kuinka pitkään.

HINTA: 14,90e
PAKKAUS: 3/5
SISÄLTÖ: 5/5
YLEISARVOSANA: 4/5

Mitä mieltä olette, innostuitteko? Minä ainakin innostuin!



Tunnisteet: , , ,

20 kommenttia:

17. maaliskuuta 2012 klo 6.25 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hihi, monessa blogissa ripsarin nimi on väärin.. täällä myös..

 
17. maaliskuuta 2012 klo 7.50 , Blogger Shona kirjoitti...

Mitenköhän tuo mahtaa käyttäytyä poisotettaessa? Oon nimittäin lukenut aika monien kuitumaskaroiden "rapisevan" meikkiä poistettaessa niin, että loppujen lopuksi koko naama on täynnä sellaisia pieniä kuituhippuja joita ei mitenkään meinaa saada poies :/

 
17. maaliskuuta 2012 klo 9.28 , Blogger Anna kirjoitti...

Näyttääpä hyvältä... Upee ero! Saakohan tota vedenkestävänä...?

 
17. maaliskuuta 2012 klo 10.34 , Blogger Henna kirjoitti...

oho!! tota pitää kokeilla sitku pidän taukkoo ripsipidennyksistä! :o

 
17. maaliskuuta 2012 klo 12.09 , Anonymous Annie kirjoitti...

Voi video, ainakin tuo ennen-jälkeen kuva vakuutti minut! Ihanat ripset.
Pitääpä kokeilla kunhan entinen ripsari loppuu. Opiskelijabudjetilla ei kovin paljon ylimääräisiä meikkejä ostella.. :)

 
17. maaliskuuta 2012 klo 13.53 , Blogger Juuliaa kirjoitti...

Innostuin ja tosi paljon!:) Itsekin olin hyvin epäileväinen, koska Maybelline on ollut top- meikkimerkki listan perällä´, mutta tämä kyllä upposi ja lujaa:) Itsellä on todella lyhyet ripset, joten tätä tarvin! Nyt en malta oottaa, että oma ripsarini loppuu...

 
18. maaliskuuta 2012 klo 3.42 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

murmur et ole vastannut mun kommenttiin minkä pistin tuohon oranssihuulipuna-postaukseen! :D
ihmettelin siinä että kun sun iho näyttää niin kovin vaaleelta niin miten saat siitä bb-voiteellakin niin vaalean? :) apuja ja vinkkejä kaipaillaan!

 
18. maaliskuuta 2012 klo 4.35 , Blogger Joanna kirjoitti...

Anonyymi:
Hahaaha totta hups! Korjasin! :)

Shona:
Ei mulla oo ollut mitään ongelmia! Oon kokeillut poistaa niin vedellä ja saippualla kuin öljylapuillakin!

Anna:
Saa! :)

Henna:
Jeee monet ovatkin vissiin käyttäneet juuri pidennysten jälkeen! :)

Annie:
Jos totta puhutaan niin nuo ennen-jälkeen kuvat yllättivät minutkin! :D Huikea ero!!

Juuliaa:
Perällä. :o Itse olen aina pitänyt maybelineä hyvin laadukkaana merkkinä, olen pitänyt sen käyttöä vähäisenä lähinnä eläintestausten vuoksi.

Ano:
Huuu jotenkin oli jäänyt vastattua sen postauksen kommentteihin täysin. :o Nyt vastasin! Valitettavasti ei ole vinkkejä koska voide on minulle oikean sävyinen.

 
18. maaliskuuta 2012 klo 5.40 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Heips! Mitäs sävyä tuo sinun Yves Rocherin Couleurs Nature meikkivoiteesi on? :--)

 
18. maaliskuuta 2012 klo 5.56 , Blogger Hanilo kirjoitti...

Vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta! Oon vaan kuullut, että toisilla varisee nuo kuitumaskarat käytössä ja toisilla taas ei. Se varmaan riippuu ihan ihmisestä samalla tavalla kuin joillakin leviää tavallinen ripsiväri ja joillakin taas ei.

 
18. maaliskuuta 2012 klo 5.59 , Blogger Peeta kirjoitti...

Mäkin kokeilin tota ripsaria ja mun mielestä se oli ihan huono :( kaikki ei-vedenkestävät ripsarit suoristaa mun ripset ja sit ne vasta näyttääkin lyhkäsiltä ku tököttävät suorina. Ainoastaan vedenkestävät pitää taivutukset paikoillaan..

 
18. maaliskuuta 2012 klo 9.06 , Blogger Minka kirjoitti...

Kuulostaa kyllä todella hyvältä vaikka tuollaisia harjoja inhoankin :P Mulla on kyllä hyvä luottoripsari mutta on tääkin kivanoloinen :)

 
18. maaliskuuta 2012 klo 9.46 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mää kävin tänään ostaa kyseisen ripsarin (sun blogin innoittamana ;D) ja testasin heti,wau! nukuin just reilu tunnin päikkärit ja ripset ennallaan,tuplawau!

 
18. maaliskuuta 2012 klo 10.48 , Blogger Jasmin kirjoitti...

Huh sullahan on luonnostaankin niin pitkät ja tummat ripset ainakin verrattuna itteeni. Tuskin mun ripsiin tehoaa tollanen :)

 
18. maaliskuuta 2012 klo 15.28 , Anonymous lion kirjoitti...

Mä ostin joku viikko sitten tän (vedenkestävänä) , ja oon tykännyt. Mut tän postauksen innoittamana osittain otin vertailukuvat pituudesta ennen - jälkeen, ja voin kertoa et EI tosiaan tullu 4mm lisää pituutta. Iteasiassa kuvista näyttää siltä, että pituus ei lisääntynyt yhtään! :( Jäljestä oon siis pitänyt, mutta 4mm in my ass :D
Hyvä jos sulla toimii paremmin!

 
18. maaliskuuta 2012 klo 16.48 , Blogger Joanna kirjoitti...

Ano:
Moikka! Mulla on 100 - Roosa. :)

Hanilo:
Niin, varmasti on ihan tapahtumakohtasta. :) En oo kylläkään kuullut, että kellään tää olisi varissut, päinvastoin!

Peeta:
Aijaa hööh. :( Niinno musta tää tarvitsee ehdottomasti ripsentaivuttajan kaveriksi! Vedenkestävät on kyllä aina huipumpia, mutta ne taas rasittaa ripsiä enemmän. :(

Minka:
Kuten sanoin, ei kannata antaa harjan hämätä! :)

Ano:
Hahah, mahtavaa! Kiva, että se sopi! :)

Jasmin:
ÖÖh ei. :D Mulla on tosi tyngät ripset koska olen laiminlyönyt niiden hoitoa pahasti. Tuuheat ne kyllä on ja tummat! Mutta semiohuet ja todella lyhyet. Huomaa, että ennen ja jälkeen -kuvissa on ripset taivutettu ripsentaivuttimella.

lion:
Haha! Mä kyllä väittäisin, että tulisi jopa se 4mm. :) Levititkö varmasti "oikein"?

 
19. maaliskuuta 2012 klo 1.05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Olenkin miettinyt minkälainen tämä ripsari mahtaa olla... Kiitos näistä rehellisistä review-postauksistasi! :)

 
22. maaliskuuta 2012 klo 1.05 , Blogger Joanna kirjoitti...

Ano:
Kiva, että tykkäät! :) Teen parhaani!

 
23. maaliskuuta 2012 klo 8.48 , Blogger Peeta kirjoitti...

Niin kyllä, ripsentaivuttajaa käytän aina :) tarkoitin että tää ripsari suoristi taivutetut ripset. niin vedenkestävä vissiin kyllä rasittaakin enemmän mutta sellasta aina käytän tai muuten en olis yhtään tyytyväinen ripsiini! :--)

 
23. maaliskuuta 2012 klo 14.27 , Blogger Joanna kirjoitti...

Mä käytin yhteen aikaan pelkkää vedenkestävää ripsaria mutten saanut sitä millään ikinä pois ja sen seurauksena mulla on nyt puolet lyhyemmät ripset. :( Nyt käytän aina välillä kun mulla on niitä öljylappuja!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu