Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Semiboikotti: H&M verkkokauppa.

keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Semiboikotti: H&M verkkokauppa.

Jotkut teistä varmaan muistavatkin jonkun ajan takaa kesäfiilistely-postaukseni, jossa hehkuttelin H&Mn verkkokaupan tarjontaa ja päädyin myös tilailemaan itselleni joitain suosikkeja. Tilauksen pääpaino oli farkkumekossa, jota odotin innolla siitä asti kun painoin "lähetä tilaus"-nappia, sen kaveriksi ostoskoriin päätyivät kivat kesäsävyiset rannekorut. Koska olin nyt jo verkkokaupassa muutenkin, päätin samalla ottaa ostoskoriin muutakin kivaa joten tilasin uuteen kotiini sisustusjuttuja joita olen myös odottanut innolla, sekä päätin täydentää vaatekaappiani vielä yksillä kengillä sekä lyhyellä sydänprinttisellä t-paidalla.

Eräänä iloisena perjantaina sainkin sitten puhelimeeni iloisen tekstiviestin paketin saapumisesta läheiselle R-Kioskille. Lähdin sitä heti hakemaan, mutta paikan päällä minulle ilmoitettiin ettei moista pakettia ole saapunut ja kehoitettiin tulemaan seuraavana päivänä uudestaan. Ihmettelin miten olin voinut saada saapumisilmoituksen jos paketti ei ollut edes saapunut, mutta menin kuitenkin seuraavana päivänä käymään uudestaan. Pakettia ei vieläkään löytynyt.


Muutaman päivän kuluttua menin paikan päälle uudestaan kysymään jos paketista olisi tietoa. Ei ollut saapunut, olivat kuulemma soitelleet sen perään muttei paketin olinpaikasta ollut tietoa. Lähetin H&Mn asiakaspalveluun viestiä, että tahtoisin tietää missä pakettini seilaa, miksi olen saanut tiedon sen saapumisesta jos se ei ole saapunut ja milloin sen saapuminen olisi odotettavissa. Kaiken kukkuraksi olin nimittäin juuri muuttamassa ja jo valmiiksi turhautti ajatus palata takaisin hakemaan vain yhtä pakettia. Asiakaspalvelusta palattiin ja kerrottiin, ettei heillä ole myöskään muuta tietoa kuin tavarantoimittajansa merkintä, että paketti toimitetaan toimipaikkaan 16.2. ja että minulle on lähetetty asiasta tekstiviesti. Minua kehotettiin ottamaan uudelleen yhteyttä jos en vielä viikonloppuun mennessä olisi saanut pakettiani.

No, kävin ennen viikonloppua kyselemässä pakettia pariin otteeseen eikä sitä ollut saapunut. R-Kioskin henkilökunta ihmetteli ihmeellistä mysteeripakettia ja alkoi jo muistaa minut nimeltä. Sääli, sillä olin tosiaan muuttamassa. Koska en ollut saanut pakettiani perjantaihin mennessä, otin asiakaspalveluun uudelleen yhteyttä. Minulle vastattiin, että toimitustietojen mukaan paketti on toimitettu, joten siitä tehdään katoamisilmoitus ja mikäli pakettia ei löydy tilataan tuotteet minulle uudelleen.

Seuraavaksi siis luvassa oli odottelua. Lisää, sillä olihan jo tähänkin mennessä kulunut kuukausi siitä päivästä kun sain alkuperäisen saapumisilmoituksen. Koska asiakaspalvelusta ei kuulunut, otin muutaman viikon jälkeen uudelleen yhteyttä ja kyselin jälleen pakettini perään.

Hei, kiitos viestistäsi!  
Pahoittelemme todellakin mutta toimituksesi kuljetuksessa on ollut jokin häiriö ja paketti palautui meille takaisin viides maaliskuuta. Meidän olisi toki pitänyt varata tuotteet sinulle uudelleen jo aikaisemmin. 
Olemme nyt kuitenkin varanneet tuotteet uudelleen ja liittäneet 20% alennuksen tuotteisiin, ja poistamme toimituskulut. Ikävä kyllä sininen mekko 88-6717 on loppuunmyyty koossa 46, mutta löytyy puuterinvärisenä 88-6706 jos haluat sen tilalle? Myös 4-pakkaus rannerenkaita on loppuunmyyty. Punainen kangaskori 88-4866 on tilapäisesti loppuunmyyty, jos sitä tulee lisää ennenkuin tilauksesi toimitetaan, lähetämme myös sen, muussa tapauksessa saat tiedon lähetysluettelon kautta.  
Ohessa kopio tilauksesta ja toimitusajoista: 

toimitetaan maaliskuun lopulla:
86-3306 - 1 Tyynynpäällinen Musta 3.96
88-5880 40 1 Kengät Musta 19.96 

toimitetaan huhtikuun puolivälissä:
89-4164 42 1 Pusero L.valk 7.96 

toimitetaan toukokuun puolivälissä:
89-7308 46 1 Housut Roosa 15.96 

loppuunmyyty:
88-4866 - 1 Kangaskori Pun. 3.16 tilapäisesti loppuunmyyty
88-6717 46 1 Mekko Sinin. 7.95
94-1409 - 1 Rannerenkaita, 4 Roosa 1.95

En oikeastaan ymmärrä miksi tavarat olisi pitänyt "varata minulle uudelleen" jos paketti oli jo matkassa. Eikö sama paketti olisi vain pitänyt pistää minulle uudelleen postissa? Miten on mahdollista, että ensin minulla oli paketti toimitettu ja saapumisilmoitus kännykässä ja nyt minulla on vain, no, uusi kyseenalainen lupaus paketin saapumisesta?


TIIVISTETTYNÄ

Lähtökohta: Halusin mekon, sen kanssa rannekoruja, sekä sisustusjuttuja. Tilasin ne sekä lisäsin ostoskoriin muuta kivaa lisäksi.
Lopputulos: Saan mitä en missään vaiheessa yksinään halunnut toimitettuna kuukauden väliajoin. Alennuksella ja ilman postituskuluja, mutta silti.
Lisäksi: Alkukevääksi tilaamani roosanväriset housut saapuvat toukokuun puolessa välissä. Saan sitten itselleni kivat kesäfarkut piste piste piste.

Yleensä tällaiset postaukset eivät mielestäni ole kauhean asiallisia, mutta olen vain niin pettynyt, että tahdoin varoitella teitäkin asiasta. Keskustellessani asiasta nimittäin ystävieni kanssa, he jakoivat samankaltaisia kokemuksiaan ja kertoivat välttelevänsä H&Mn verkkokauppaa kuin ruttoa. En sano pistäväni kauppaa boikottiin sillä tahdonvoimani on heikko ja sorrun tilaamaan sieltä uudestaan kuitenkin, sitäpaitsi itse asiakaspalvelu suoriuitui suhteellisen ystävällisesti tilanteesta. Petyin kuitenkin verkkokaupan toimintaan huimasti ja jäänkin pohtimaan, että jos en ole ainoa jolla on valittamista H&Mn tavarantoimittajan suhteen, miksei verkkokauppa tee aloitetta uuden toimittajan etsimiseen?

Niinpä julistan kyseisen verkkokaupan nyt semiboikottiin tämän ensimmäisen boikottipostaukseni myötä, onko muilla kyseisestä verkkokaupasta samankaltaisia kokemuksia?



Tunnisteet: ,

34 kommenttia:

21. maaliskuuta 2012 klo 11.11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ÖÖÖÖ. jos paketti hukkuu matkalla, niin silloinhan se on postin vika eikä h&mn???

ärsyttävä postaus.

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.15 , Blogger Nea kirjoitti...

En ookkaan ikinä kuullu tollasesta :o mut pakettaja on kyllä saanu välillä ootella ihan liikaa !

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.23 , Blogger Iitu kirjoitti...

Mulla ei nyt ihan täysin samanlaisia kokemuksia oo, mutta paketit on joskus seilanneet jossain tooosi kauan. Toimittaminen on kestänyt jopa niin kauan, että en oo edes muistanut niiden olemassaoloa (eli siis oon tilannu jotain tositosi tärkeetä ja tarpeellista hehe). :-D Sit pari kertaa on tullu vaatteita väärässä koossa, mutta koska oon äärettömän laiska palauttaan mitään, niin kaappinhan ne on jääny käyttämättä.

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.24 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Jos kerta asut helsingissä ni miks et helvetti mene kauppaan siitä valittamasta :D

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.25 , Blogger Joanna kirjoitti...

Ano:
Se on kyllä H&M:n vika ettei tuotteita varata uudelleen tai pakettia lähetetä mulle takaisin. :) Juuri tällaisten kommenttejen vuoksi pihtasin tätä postausta, mutta päätin julkaista nimenomaan sen takia että niin monella muullakin on kyseisestä verkkokaupasta vastaavanlaisia kokemuksia, etti kysymys voi olla vain Postin toiminnasta.

Nea:
Joo tai mites tää kaverin yks tapahtuma, että tilas itselleen kesämekon keväällä ja paketti oli "lähetetty matkaan" mutta sitten alko tulla "tilapäisesti loppu"-ilmotuksia pitkin kesää ja lopulta kyseinen kesämekko saapui joskus syksyllä. :D

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.36 , Blogger Nea kirjoitti...

No huhu todella erikoista toimintaa ! Oon ite just tilannu vaatteita ja pitäs tulla ens viikolla, joten saas nyt nähä miten käy :/

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.39 , Blogger Cecilia kirjoitti...

No onpas nyt sattunu ikävä juttu! :( Ite en oo koskaan H&M:ltä tilannu, koska käyn niin usein sen liepeillä, ettei oo ongelmaa sieltä kantaa niitä riepuja ja koruja kotiin. Mutta onhan nettishoppailu toki helpompaa, siinä vaan on nää "riskinsä" niin enpä paljoa oo netissä shoppaillutkaan.

http://sadehtivaa.blogspot.com/

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.39 , Blogger Milena kirjoitti...

Eikä! Tosi törkeetä =( Mun hm:n nettikaupan paketista ilmestyi tilaamani pitsisen kivan topin sijaan niin teini t-paita jollai glittertekstillä.. Ei ollut pitsitoppi ei. Hohhoijaa. :/

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.45 , Blogger Annika kirjoitti...

Todella ärsyttävää tollanen! Mulle on käynyt vähän sama Nellyn kanssa ja sen jälkeen en oo sieltä tilannut (vaikka mieli on kyllä tehnyt...).
Ja just toi että tilaa kesäksi kivaa, ja sitten saa syksyllä.. Huh. :(

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.46 , Blogger Nukke kirjoitti...

ihan perussettiä henkkamaukalta.
Oon kans venaillu paitaa jonka tilasin about kuukausisitten se on lähetetty mutta vieläkään en oo saanut mitään tietoa että kauankohan siinä matkassa mahtaa kestää...

Itselle ei noin kamalasti ole käynyt ja ihan syystä ymmärrän miksi ketuttaa :(

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.46 , Blogger ami kirjoitti...

Voi hö, on kyllä pyllystä! Harmittaa sun puolesta. Mun on kyllä pakko sanoa toisenlainen mielipide: Oon tilannut H&M:ltä valehtelematta vähintään... 30 kertaa (en uskalla edes kattoa montako kertaa) eikä oo kyllä koskaan toimituksissa mitään tapahtunut. Haluaisin kyllä kiertää nettikaupan kaukaa koska opiskelijabudjetti, mutta ei.
No, toivottavasti et joudu uudelleen tollaseen pyöritykseen!

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.52 , Blogger evelyn kirjoitti...

Kaverille tapahtu vastaanlainen juttu. Hän tais tilata muistaakseni bikinit tai jotain vastaavaa, mutta sai täysin väärän tuotteen täysin väärän kokoisenakin. Perseestä tämmöset!

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.53 , Blogger Jasmin kirjoitti...

Voi että. Ite välttelen minkäänlaista tilausta ellei ole ihan pakko. Kun suurimpaan osaan kaupoista pääsen kuitenkin käymään ihan livenäkin :) Eikä tämä postaus ollut mun mielestä yhtään turha. Kokemusten jakamista ja nytpähän tietää ettei pidä luottaa siihen että tuote tulisi perille.

 
21. maaliskuuta 2012 klo 11.54 , Blogger iiris kirjoitti...

en oo ite ainakaan törmänny tommoseen h&m:n pakettien kanssa :o mut joo ei kauheen kivaa...

 
21. maaliskuuta 2012 klo 12.14 , Anonymous petra kirjoitti...

mulla on lähes poikkeuksetta ollu hyviä kokemuksia, mutta kerran eräs hame oli liian iso joten laitoin sen takaisin ja kirjoitin siihen lappuun että haluan yhtä kokoa pienemmän hameen vaihdossa. meni lähes kuukausi aikaa ja ihmettin että miksei hametta kuulu ja soitin asiakaspalveluun. sanoi vaan "ne on näköjään unohtanu laittaa sen" !!! :( tällä hetkellä hame on kuitenkin matkalla, toivottavasti..

 
21. maaliskuuta 2012 klo 12.25 , Blogger Elina kirjoitti...

Mulle on käynyt sama juttu. Ja just vielä R-kioskille menneen paketin kanssa. Eka sitä ei ollu missään, sitten soitin H&M:n aspaan ja ne lähetti mulle kahden yhteydenoton jälkeen uuden paketin ja lopulta se eka pakettikin saapui mulle. Sitä en vaan tajua että pitää monta viikkoo juosta kyselemässä paketin perään mistä on saanu ilmoituksen ja jota ei kuitenkaan ole missään. Mut ton jälkeen en oo tilannu R-kioskin kautta mitään, koska postin kanssa ei oo mitään tollasta ollu. Onpa outoa miten yleistä toi tuntuu olevan..

 
21. maaliskuuta 2012 klo 12.43 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mulle kävi niin että viime keväänä tilasin itelleni sellaisen nahkaboleron ja muuta, ja se muu tuli omassa paketissa ensin ja 3 viikkoa myöhemmin piti alunperin sitten takin tulla. No, ensin tuli s.postia s.postin perään, jossa aina myöhennettiin takin toimitusaikaa. Lopulta sähköposteja lakkasi tulemasta ja ajattelin että nyt se takki varmaan sitten tulee. No, tästä parin viikon päästä tulee hennesiltä POSTITSE lappu, jossa ilmoitetaan että tilaamasi tuote on loppuunmyyty, pahoittelemme. Tässä vaiheesa takin tilauksesta oli jos useampi kuukasi aikaa. Kyllä vitutti. Toisen kerran mulle lähetettiin kahdesti sama väärä tuote, siinä vaiheessa alkoi jo tosin naurattamaan että millasia urpoja siellä pakkaamossa on :D

 
21. maaliskuuta 2012 klo 12.51 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mitä ihmettä?? mulla ei oo ikinä käyny noin H&M:ltä tilatessani ja paketit on tullu ajallaan, mutta nyt alko arveluttamaan että kannattaako vastaisuudessa tilata sieltä, jos paketit jää "matkan varrelle"...

 
21. maaliskuuta 2012 klo 12.52 , Blogger karoliinaaaa kirjoitti...

Mulla ei oo melkeenpä koskaan H&M tilausten kanssa ollu ongelmia, mutta tiedän että lähes kaikilla on.
Todella ärsyttävää tollanen mitä sulle kävi ;s ja ärsyttävää tollanen H&M puolustelu ekalta anonyymilta.

 
21. maaliskuuta 2012 klo 13.35 , Blogger Noora kirjoitti...

Miusta h&m:n paketteja saa aina odottaa ihan liian pitkään.. Sieltä ei viiti tilata mitään kahta paitaa, koska niiden toimitukseenki menee nii kauan etten muista ees koskaan että oon jotai tilannu! Mutta en kyllä enää ymmärrä tota niiden logiikkaakkaan :--D

 
21. maaliskuuta 2012 klo 14.37 , Blogger Joanna kirjoitti...

Iitu:
Perus. :D

Ano:
Siiiis en nyt tajunnut; tarkoititko että mun pitää lopettaa valittaminen ja hakea tuotteet kaupasta vai mennä valittamaan kauppaan? Jos tarkoitit ensimmäistä niin tottakai menisin jos voisin, en kai nyt huvikseni netistä tilaile! Tilaamani tuotteet olivat aletuotteita sekä sellaisia jotka olivat kaupasta loppu minun koossani. Lisäksi kaupassa ei voi maksaa osamaksulla. :D Jos tarkoitit jälkimmäistä niin olen sanaton.....

Nea:
Toivotaan parasta. :D

Cecilia:
Siiis enhän mäkään huvikseni netistä tilaa, tottakai haen kaupasta paikan päältä jos mahdollista!

Milena:
Oho, tollasesta en oo vielä kuullutkaan! :D

Annika:
Aijaa :o Mä en osaa tilata Nellyltä! Monesti oon tahtonut, mutta se herjaa jotain tietovirheitä. :( Tottakai isollekin lafkoille sattuu mokia mutta H&M verkkokaupalle vissiin vähän enemmänkin....

Nukke:
:( Uskomatonta että saan vasta nyt tietää että tää on "ihan perussettiä henkkamaukalta", kaikki sanoo!!

ami:
No hyvä kuulla, että on hyviäkin kokemuksia! :) Ei mullakaan kaikki kokemukset huonoja ole olleet mutta tämä oli kyllä aika huonosti hoidettu.

evelyn:
Noniiiiin. :D

Jasmin:
Joo ei mua lopulta kauheasti kaduta, että julkaisin tän. Kiva että on herättänyt keskustelua! Kyllähän näistä pitää puhua!

iiris:
No hyvä ettei sulle oo käynyt. :)

petra:
:D Toivottavasti.....

Elina:
!!! Samis! Uskomatonta! Jouduitko maksamaan kahdesta paketista? :D On kyllä rasittavaa ravata yhen paketin perässä varsinkin kun oon ehtinyt jo muuttamaankin tässä välissä ihan toiselle puolelle kaupunkia. MINÄ OLEN RAKENTANUT UUDEN KODIN EIKÄ H&M SAA YHTÄ PAKETTIA TOIMITETTUA, kuinka vaikeaa voi olla. :D

Ano:
............. PE-RUS. :D Illan naurut!

Ano:
No hyvä, että sulla on ollut onni matkassa. :) Tilaa vaan, testaamalla selviää. ;)

karoliinaaaa:
Joo se anonyymi on varmaan Hennez tai Mauriz. :--) Badum tssss.

Noora:
Joo multa loppui ymmärrys jo aikaa sitten. :D

 
21. maaliskuuta 2012 klo 14.46 , Blogger Mira kirjoitti...

Mulle ei oo käynyt näin, mutta muuten vaan huonoja kokemuksia H&M:n verkkokaupan kanssa. Sieltä kun tilaa niin varastonsa tuntuvat olevan täynnä kaikkea, mutta sitten kun jotain saapuu reilun kuukauden jos ei parinkin odottelun jälkeen kotiin asti, niin puolet tuotteista puuttuu. Itekin tilasin sieltä semmotteen kivan haalarin, mitä ne joskus joulun alla kauppas ja pistin haalarin lisäks ostoskoriin ihan kivan ja halvan kynsilakan, että tulee mukavasti samoilla postareilla. No ei tullut haalaria ja halvan kynsilakan sijaan postilaatikossa odotti yllättäen melkein kympin arvoinen ihan kiva kynsilakka.

 
21. maaliskuuta 2012 klo 16.00 , Blogger Anna kirjoitti...

harmittaa sun puolesta!!

 
21. maaliskuuta 2012 klo 23.40 , Blogger Mirppu kirjoitti...

HM:ltä mulla ei ole tuollaista kokemusta, mutta Nelly.comilta taasen on. Tilasin kahdet forget your boyfriendit hirveän kokostalkkauksen jälkeen (siis KOLMEN kuukauden kokostalkkauksen jälkeen koska ne myytiin koko ajan loppuun) ja sain normaalisti ilmoitukset että juu juu tulossa on ja sitä rataa. Paitsi että eivätpä ikinä tulleet. IKINÄ. Enkä saanut vastausta asiakaspalvelusta kun niiden perään kyselin.

 
22. maaliskuuta 2012 klo 0.39 , Blogger ebeth kirjoitti...

Onpa harmittava tapaus! Mutta fiksusti toimittu HM:ltä, että antoivat alennusta.
Itse otin muutama vuosi sitten kuluttajaviranomaisiin yhteyttä, kun minulle lähetettyä pakettia ei tullut, mutta perintälasku kyllä. Asian käsittelyssä meni lähes vuosi, mutta lopulta sain maksamani perintärahat takaisin firmalta ennenkuin kuluttajaneuvosto ryhtyi enempiin toimenpiteisiin (ja jotka olisivat tulleet firmalle kalliimmaksi). Sen takia oon nykyään aika tarkka, mistä nettikaupoista ostan tuotteeni.

 
22. maaliskuuta 2012 klo 1.04 , Blogger Joanna kirjoitti...

Mira:
Joo en tajua miksei sinne verkkokauppaan voi pistää ajoissa kun tuote on loppuunmyyty vaan pitää keljusti huijata jengi ostamaan tuotteet anyway ja sit saa ootella ikuisuuden!

Anna:
:(

Mira:
Ystävällistä toimintaa! PS. Pistän sulle niitä kuvia jahka ehdin. :D

ebeth:
Hyvä, että jaksoit puolustaa oikeuksiasi! :) Joo kyllä parempi oli että sain edes alennusta tai en olisi ollut kamalan tyytyväinen... :D

 
22. maaliskuuta 2012 klo 1.31 , Blogger Henna kirjoitti...

Joo mulla oli kerran paketti about 3 kuukautta matkalla. Siis ihan järetöntä et niillä menee kolme kuukautta toimittaa kaks vaatekappaletta -.- ja ne toimituskulut on ihan törkeen kalliit, kun joudun alaikäsenä ottamaa vielä postiennakolla...

 
22. maaliskuuta 2012 klo 1.42 , Blogger Anna kirjoitti...

Muakin ärsyttää hm:n nettikauppa. Tilasin bleiserin sieltä ja sillä kesti ja kesti ja kesti. Ärsytti kun samoja bleisereitä oli jo kaupoissakin, enkä viittiny ostaa kun mulle oli kuitenkin yks tulossa. Sitten tuli lappu että se myöhästyy. Soitin sinne et pitäkää bleiserinne.

Mikä siinä voi olla ongelmana? Miksei sitä pakettia vois pistää matkaan heti? Ei sit tarvii laittaa myyntiin jos ei voi toimittaa?

Lisäks mua rasittaa ton nettikaupan mallien kuvat. Ne koneella tehdyt. Miks pitää olla sellasia?

Eli ittelläni on kyllä hm myös boikotissa. Siellä pitäis kyllä yrittää löytää ratkaisuja noihin ongelmiin.

 
22. maaliskuuta 2012 klo 2.23 , Blogger Katjamaria kirjoitti...

Mulla on HM:n onlinesta ihan hyviä kokemuksia (paitsi nää perus "tuotetta ei olekaan olemassa" -ilmoitukset), mutta niiden asiakaspalvelusta ei. Joskus soittelin paketin perään, että ei ollut tullut luvattuna viikkona, niin tomerasti asiakaspalvelusta tokaistiin että "no tietysti se on vasta se seuraava viikko milloin toimitetaan" Logic? No.

Sen sijaan Gina Tricotista tuli järkyttävät jälkilaskutukset, vaikka olin tasan maksanut tuotteet heti. Ne laittoi mut tiliasiakkaaks ja lähetteli joka kuukausi laskuja, joiden kuluista summa kokoajan kasvoi. Ei auttanut sähköposti eikä pari GT:lle vaikka luvattiin hoitaa asia. Sinne tilitoimistoon piti soitella lopulta, eikä siinä mitään, mutta kukaan ei tällaisissa tapauksissa koskaan pyydä anteeksi sitä, että saan perättömiä uhkauksia luottotietojen menetyksestä. Mörh.

 
22. maaliskuuta 2012 klo 12.18 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Huh! Mulle kävi kanssa kerran niin, että tilasin Henkkamaukalta normaalisti. Kokeilin vaatteet, yksi paita oli liian pieni joten lähetin sen takaisin. Käytin HM-laskua, jossa vaatteet saa maksaa vasta sitten kun on päättänyt, mitä niistä pitää, ja sitten he lähettävät sieltä laskun.

No, palautin siis tämän yhden paidan, ja maksoin laskun mukaan vain niistä tuotteista, jotka halusin pitää. Kuitenkin sieltä alkoi tulemaan lisää laskuja, ja kun soitin sinne niin he sanoivat että nämä laskut tulee maksaa ja uhkailivat jo perintätoimistolla, vaikka tiesin että kyse on paidasta, jonka olen palauttanut! Maksoin kuitenkin laskun perintätoimistoa peläten.

Sitten kuluu pari kuukautta ja Henkkamaukalta tulee kirje: "Olemme valitettavasti perineet sinulta 19.90 euroa liikaa. Tästä syystä annamme sinulle 19.90 euron lahjakortin nettikauppaamme".

Kysyn vaan, että MITÄ toimintaa tuollainen on? Huh.

-miniminna

 
22. maaliskuuta 2012 klo 14.21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oon tehnyt H&M:lle kaksi tilausta tänä vuonna eikä kummastakaan oo tullut noutoilmoitusta! Sitten sain sieltä kirjeen, että olet jättänyt kaksi tilausta noutamatta, noudathan tilauksen tästä eteenpäin blaablaa. Laitoin asiakaspalveluun tästä viestiä ja vastasivat vain, että on ollut ongelmia tavarantoimittajan kans ja siksi toista pakettia ei oo koskaan edes lähetetty ja toinen on lähetetty ja käynyt postissa... Ärsyttävää. Jäi just tuotteita saamatta, koska kun tein uutta tilausta, niitä ei ollut enää saatavilla. H&M:n eduksi sanon sen, että ei oo vuosien aikana ollut ongelmia, mutta nyt sitten kahden paketin kanssa? Äh.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 11.06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Itse en aio enää IKINÄ tilata R-kioskille yhtään mitään. H&M:n paketit on aina tullut postin kautta perille, mutta R-Kioskin kanssa on aina ollut ongelmia, yleensä paketti hukkunut. Ja tämä on tapahtunut useita kertoja, eikä kaikki tapaukset koske vain H&M:ltä tilattuja paketteja. Kerran sitten R-kioskin myyjä kertoi, että paketteja eksyy toisinaan väärille kioskeille, esim. Helsingin sijasta Ivaloon ja valitettavasti henkilökunta ei tee asialle mitään. Siten paketteja sitten katoaa tai surutta lähetetään takaisin H&M:lle. Oikea toimintatapa olisi tietysti soittaa siihen kioskiin, mihin paketin olisi pitänyt mennä ja ilmoittaa, että paketti on heillä. Mutta ei. Hyvää palvelua.

 
23. maaliskuuta 2012 klo 14.31 , Blogger Joanna kirjoitti...

Henna:
Voi pyhä lehmä. -.-

Anna:
Joo en ymmärrääää!! Miksei verkkokauppaan voi laittaa että tuote on loppuunmyyty jos se kerran on, miksi pitää huijata ihmisiä tilaamaan vaikka tuote saapuu pahimillaan vasta seuraavana vuodenaikana!

Katjamaria:
Oo Ginasta en ookkaan tilaillut. :o Kyllä on ihanaa asioida näiden kanssa.♥

Ano:
............PERUS. :D Ihme soutamista ja huopaamista.

Ano:
JOO!!!! Unohdin kirjottaa tähän postaukseen vielä tosiaan sen, että ollessani superkyrpiintynyt kun olin käynyt jo jotain viisi kertaa pakettia kysymässä, MULLE KEHDATTIIN LÄHETTÄÄ VIELÄ LAPPU että muistathan hakea pakettisi. :DDD ARE YOU KIDDING ME.

Ano:
Just! Ehkä mullakin oli sitten jossain Ivalossa! Puuh. :(

 
24. maaliskuuta 2012 klo 12.48 , Blogger susanna89 kirjoitti...

Versace malliston ilmestyttyä H&M sivut oli ihan sekaisin, yritin tilata ja jotekin onnistuin lopulta saamaan yhden rannekorun. Toista mallistoa en tilannut koska pelkäsin käyvän samanlailla

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu