Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

50's

lauantai 14. huhtikuuta 2012

50's

Kävin hiljattain pyörähtämässä Kalliossa eräissä 50-luvun teemaisissa kekkereissä ja meikkini sekä vaatetukseni oli tietenkin sen mukainen. Meikin tein taannoisen Marilyn-meikin mukaisesti ja hiuksiin koitin kovasti vääntää jonkinlaisen otsatötterön. Koska kävin nimenomaan vain pyörähtämässä ja tarkoituksenani oli sännätä sen jälkeen muualle, yritin pitää meikin mahdollisimman arkisena ja rajottaa esimerkiksi liiallista korostamista ja varjostamista. Mahdollisimman tasainen ja mattainen pohja siis, omien piirteiden korostaminen huulipunalla ja kulmakynällä sekä tekoripsien puolikkaat silmäkulmiin - volá!




Viimeisin kuva otettu illan päätteeksi vasta kotiin saavuttuani, ihan suhteellisen hyvin pysyi meikit! Mitä muuten tykkäätte teemabileistä ja mikä on paras teema, josta olette kuulleet tai mihin olette olleet osallisina?


Tunnisteet: , , ,

9 kommenttia:

14. huhtikuuta 2012 klo 1.21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Teemabileet on jeees! Ite oon menos yhtii juhlii mis on teemn Back to 80's! Huippuaaa!!

 
14. huhtikuuta 2012 klo 3.41 , Blogger sinnu kirjoitti...

Teemabileet on mukavia! Saa vähän hullutella pukeutumisen ja meikinsuhteen ihan luvan kanssa :D

 
14. huhtikuuta 2012 klo 5.24 , Blogger IMAN kirjoitti...

kivat meikit! teemabileet on kyl ain niin jees :--) harmi ku en oo ite pitkää aikaa ollu teemabileis/naamiaisissa buu

 
14. huhtikuuta 2012 klo 5.31 , Blogger Joanna kirjoitti...

Ano:
80's on kyl kova teema mut niiiin käytetty! Missä on ysäribileet häh!! :D

sinnu:
Niinpä! :)

IMAN:
Etkö saanut kutsua mun tupareihin?!? :o

 
14. huhtikuuta 2012 klo 6.47 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Parhaat teemabileet oli kahdensadan hengen minipippalot, joissa jokaiselle oli ilmoitettu oma kulttuuriteema. Siellä sitten mexicolaiset hengaili tiibetiläisten ja jenkkien kanssa. Itse olin Tibet-teemalla, kaverin kanssa Miss Tibet ja ensimmäinen perintöprinsessa. -A

 
14. huhtikuuta 2012 klo 9.10 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mikä kamera ja linssi sulla on?

 
14. huhtikuuta 2012 klo 15.20 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Moi!

Olen vasta vähän aikaa sitten alkanut seuraamaan blogiasi ja olen saanut jo paljon hyviä vinkkejä ihon hoitoon ja meikkaukseen! Kiitos niistä! :)

Kysyisinkin nyt,vaikka tämä ei liity tuohon postauksen aiheeseen,että olisiko sulla antaa hyviä vinkkejä,kuinka pääsisin eroon todella tummista silmänalusista? Tai ainakin,että kuinka saisin ne luonnollisesti peittoon?

Mulla on siis jo pikkutytöstä asti ollut silmänaluset tosi tummat ja vuosien aikana olen huomannut että unen määrä ei ainakaan vaikuta asiaan mulla mitenkään. Nukuin paljon tai vähän: ei vaikutusta.

Oon testaillu valokynät ja ne ei ainakaan tehonnut. Peitepuikolla olen myös elänyt vuosia,mutta tuntuu,että ne jättää silmänalusen jotenkin "kovaksi" ja päivän aikana meikki pakkaantuu silmien uurteisiin ikävästi.

Ajattelin kysäistä sulta,vaikkakin sulla on täydellinen iho ja ei samaa vaivaa kuin mulla,että osaatko antaa kotikonstivinkkejä tai vinkata jostain hyvästä tuotteesta,mikä helpottaisi mun ongelmaa? :)

Mukavaa kevättä!

-MirMir-

 
15. huhtikuuta 2012 klo 11.26 , Blogger Nella kirjoitti...

Looking good! Senkin beauty.

Ja pakko liputtaa omien tupareiden puolesta: pidettiin vyölaukkukekkerit :D Ilman vatsapussukkaa ei siis ollut kemuihin asiaa. Haha.

 
15. huhtikuuta 2012 klo 13.46 , Blogger Joanna kirjoitti...

Ano:
Nice!!! :D

Ano:
Canon 1100D ja näissä kuvissa käytetty ihan siihen kuuluvaa kittilinssiä. :)

Ano:
Kiva, että tykkäät! :) Tummien silmänalusten peittämisestä on kysytty paljon, mutta en ole vielä itsellenikään löytänyt niin hyvää ratkaisua että viitsisin asiasta postata. Kun osaan ja tiedän tarpeeksi niin varmasti palaan asiaan! Mahtia kevättä sinne myös!

Nella:
Möhmöh, kiitos.♥ Kova teema! :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu