Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Out of office

perjantai 27. huhtikuuta 2012

Out of office

Yllatys! Meikalainen tallustelee talla hetkella kaukana Suomen maakamaralta. Suunnaksi otin Englannin, viela tarkemmin Lontoon seka Brightonin. Majailemme lahimailla Hovessa rakkaan ystavamme luona, jonka tulimme yllattamaan ihanalla lasnaolollamme. Olimme sopineet hanen avomiehensa kanssa tulostamme ja yllatyksemme meni enemman kuin nappiin! Ilta sisalsi ilonkyyneleita seka runsaasti haleja. 

Lahdimme myohemmin viela kavelemaan pitkin kaupunkia. Hove on ihana pikkukaupunki, josta kavelee Brightoniin vain muutamassa minuutissa, kaupat ovat taalla aivan vierivierekkain ja ne ovat varikkaita ja kekseliaita, ihmisilla on ihana paksu englantilainen aksentti, asiakaspalvelijat ovat oikeasti kohteliaita ja bussit ovat punaisia ja kaksikerroksisia (saatan hihkaista aina nahdessani sellaisen).

Matkasuunnitelmamme Riitan kanssa on siis asua taalla Jadan ja Glenin luona sunnuntaihin asti ja toki tehda kaikkea kivaa kaupungilla. Sunnuntaina suuntaamme nelistaan Lontooseen (!!), jossa kierramme ainakin kaikki turistinahtavuudet seka toivottavasti loydamme minulle Jude Lawn. Maanantai-aamuna hyvastelemme Englannin ja lennamme takaisin Suomeen. Sniff.



Olen aivan superinnoissani silla en ole ennen ollut Briteissa! Arkkitehtuuri taalla on tosi sympaattista ja ihmisten puhetta voisin kuunnella taalla ikuisuuksiin asti. Kohta lahdemme englantilaiselle aamiaiselle lahipubiin, minka jalkeen suuntaamme Primarkiin, siella on niin halpaa etta pyorryn!!!!!!

Tunnisteet: ,

10 kommenttia:

27. huhtikuuta 2012 klo 1.16 , Blogger Sini kirjoitti...

Oi ihanaa, Englanti on mahtava maa! :)
Itse on tullut käytyä siellä useamminkin, olen menettänyt sydämeni ihan täysin Isolle-Britannialle - ja Irlannille myös.

 
27. huhtikuuta 2012 klo 3.58 , Blogger Kaisa kirjoitti...

Mulle ruli iha samat reaktiot kun viime syksynä pääsin Britteihin, Lontooseen, ekan kerran. Arkkitehtuuri todellakin on kaunista, ihmiset on kaikki niiin mukavia ja se aksentti on rakkautta ! Mä myös olin fiiliksissä aina kun näin punaisen bussin, puhumattakaan siitä kun sellaisella pääsi matkustamaan !! Lontoo. <3

 
27. huhtikuuta 2012 klo 4.38 , Blogger veerra kirjoitti...

voi itku mullee tulee enkku-ikävä kun lukee tälläisiä postauksia, pakko päästä Lontooseen syksymmällä :P

 
27. huhtikuuta 2012 klo 4.43 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

minne se sun tuparipostaus hävisi ja miksi ?? se oli paras! :)

 
27. huhtikuuta 2012 klo 5.32 , Blogger maisa kirjoitti...

yyyy tuli niin ikävä enkkuihin takas kun vietin siellä viikonlopun pari viikkoa takaperin :< lontoo on niiiiin kotoisa ja ihana ja oi että..

 
27. huhtikuuta 2012 klo 9.25 , Blogger emmi kirjoitti...

Nauti lomasta! Itse asustelen Englannissa tällä hetkellä, tosin oon vähän eri puolella, nimittäin Bristolissa. :-)

http://mycupofteaemmi.blogspot.co.uk/

 
27. huhtikuuta 2012 klo 9.57 , Blogger Katri kirjoitti...

Voi vitsit, Lontoo on ihana kaupunki. :) Pidä hauskaa!

 
28. huhtikuuta 2012 klo 2.35 , Blogger Joanna kirjoitti...

Sini:
Itse olen ensimmäistä kertaa, vihdoin!! This is bloody brilliant! Irlantiin olen myös aina tahtonut, ehkäpä joskus! :)

Kaisa:
Mä olin eilen sellaisessa bussissa taas!!!!

veerra:
Hihiii, meikä lähtee Lontooseen huomenna, can't wait!

Ano:
Täällä on edelleen http://muuttolintujasyksylla.blogspot.co.uk/2012/04/el-mexico.html !

maisa:
ÄÄÄÄ pääsisimpä jo sinne!!! Enää tämä päivä ja on jo huominen ja Lontoo!

emmi:
Nautin nautin, täysin siemauksin!!

Katri:
Pidän, kiitos! :)

 
29. huhtikuuta 2012 klo 6.21 , Blogger Alina kirjoitti...

Mä asun Hovessa! Mut just vietin viikonlopun muualla niin en oo voinu törmätä suhun.. Oisinpa ollut hämmentynyt jos oisin sut nähny tuolla kaduilla!!

 
1. toukokuuta 2012 klo 15.15 , Blogger Joanna kirjoitti...

Alina:
Haha eikä! Hassua. :D Se olisi kieltämättä voinut olla vähän hämmentävää!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu